Senaste nytt

Eurobonus brytpunkt Januari-April 2022 får halva poängen tillgodoräknat mot att behålla status

Diamond här med, har en resa till Chicago i November så med x 4 poäng så säkrar jag upp Diamond igen. Lagom glad man kommer bli om en månad om de utökar "halva poäng"-bonusen till mars-folket :p
Jag kommer bli glad :) Har brytpunkt då. Jag får ihop 12000 poäng med MC SAS samt 20 000 AMEX elite men utöver det har jag knappt några resor. Fattar inte hur jag ska få ihop det. Hur mycket drar du in på din chicagoresa?

Jag har fått mail om att jag får 45k men har redan återkvalificerat till Diamond (men det verkar SAS inte ha koll på, mailet står som att jag ska få det lättare) så får egentligen ingenting. Brytdatum 28/2.
Starkt att ha fått ihop det redan under covid!
 
Last edited by a moderator:

squeezen

Medlem
Såg bara 4x rubriken, blev het på gröten o bokade cph-arn-man-cph i plus för att klara guld (har elite o mc premium).

haha såg denna tråd och läste igen och inser jag fått halva vägen till guld.

nåväl, att få komma till second home Old Trafford igen efter 2 år och se Ronaldo igen är oavsett inget som kräver en vidare ursäkt utan bara ska göras så får väl satsa på diamond kanske….
 
Jag tror svaret på nedanstående fråga är nej, men jag ställer den ändå:

Om jag bokar en resa för eurobonus-poäng, får jag räkna den resan (segment och poäng) för att uppnå guld eller diamant-status?
 
Toppen