Senaste nytt

Eurobonus brytpunkt Januari-April 2022 får halva poängen tillgodoräknat mot att behålla status

FilipJ

Medlem
Fick precis följande i mailen:
”Hej Filip,

Vi vet att det varken varit lätt eller läge att resa så mycket som du önskat under det gångna året. Därför vill vi gärna hjälpa dig att uppnå Guldmedlemskap i ytterligare ett år. Du med kvalificeringsperiod som slutar den 31 januari eller 28 februari 2022 får nu hälften av de kvalificerande flygresor/statuspoäng som krävs för Guldmedlemskap! 23 kvalificerande flygresor och 22 500 statuspoäng registreras på ditt konto under oktober månad (visas överst på sidan när du loggar in på Min EuroBonus).

Dessutom får du 4x högre statusintjäning för varje resa med oss i perioden 1 oktober 2021 - 31 januari 2022. Vi hoppas att det kan komma väl till pass nu, i takt med att allt fler är vaccinerade och reserestriktionerna blir färre.”
Detta lär ju betyda att det inte blir några fler ”fullständiga” förlängningar för status för SAS eurobonus. Ref är att jag är guld och har brytpunkt 28 feb. Någon med annan datapunkt?
 
Jag fick med detta mejl och har bryt 28/2. Tycker det är oerhört generöst även om jag hade kommit hamn utan det och Elitkortet. :)

Men jag förstår inte riktigt rubriksättningen?
 

nissefalk

Medlem
Jag fick med detta mejl och har bryt 28/2. Tycker det är oerhört generöst även om jag hade kommit hamn utan det och Elitkortet. :)

Jag fick också samma email nu har bryt den 28/2 hade just bokat en resa till Bryssel med 4x kampanj men den behövs ju inte flygas nu försent att avboka inom 24 timmar men ett leg står redan som 737-700 så de kanske ställer in och då löser det ju sig, ii värsta fall får man ta en voucher
 
Toppen