Senaste nytt

4x statuspoäng på SAS Oktober 2021 - Januari 2022

Andreas.Net

Medlem
Detta var ju verkligen passande, även om jag har en eventuell resa till USA nu till våren så skulle det ju vara bra att säkra upp guldet redan nu under hösten. Jag har Amex elite + mc premium så jag behöver ju bara 13000 p till guld, tänkte kanske boka in nån weekend resa för mig och min fru, vi utgår från GOT, är det någon som har några tips på en resa där man även kan stanna en natt eller två ?
 

Abbs

Medlem
Detta var ju verkligen passande, även om jag har en eventuell resa till USA nu till våren så skulle det ju vara bra att säkra upp guldet redan nu under hösten. Jag har Amex elite + mc premium så jag behöver ju bara 13000 p till guld, tänkte kanske boka in nån weekend resa för mig och min fru, vi utgår från GOT, är det någon som har några tips på en resa där man även kan stanna en natt eller två ?
Valfri SAS destination? :)
 

Sir Lemon

Medlem
Detta var ju verkligen passande, även om jag har en eventuell resa till USA nu till våren så skulle det ju vara bra att säkra upp guldet redan nu under hösten. Jag har Amex elite + mc premium så jag behöver ju bara 13000 p till guld, tänkte kanske boka in nån weekend resa för mig och min fru, vi utgår från GOT, är det någon som har några tips på en resa där man även kan stanna en natt eller två ?
BC-träffen såklart!
 
I bland är även jag en vinnare.
Tänkte boka en SAS resa till LAX i mars för lite mer än 21000SEK skulle ha givit mig runt 20k Eurobonus poäng, men tänkt jag avvaktar och ser vad som händer, den resan skulle vara en del av mitt mål att även i fortsättningen behålla EBD.
Nu har jag ”hittat” två resor för ca 2600kr styck där jag kommer att få åka ut och hem via CPH på den ena och OSL på den andra ger mig totalt 18K Eurobonus poäng.
Plus de resor som jag redan har bokade så är EBD klart för nästa period som startar 01/06 2022

Nu skall jag koncentrera mina resor på att få behålla BA Gould.

2600 till LAX och få så mkt poäng? Datum tack ;) för jag ser ingenting som är i närheten av det...
 

Nightfly

Medlem
De extra statuspoängen gäller väl bara om man flyger med SAS? Hur strikt räknas det? Räknas flygningar som bokas via sas.se men som trafikeras av Cityjet t ex?
 
Toppen