Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

bvs

Medlem
Är det någon som fått konfirmerat att det gäller i de andra länderna också? Tänkte på att det står i mailet
We give you 2 000 SEK to spend at some of our selected restaurants – either locally or during your vacation.

Kollar man på kampanjsiten de satt upp för UK så kan man se alla restauranger från alla länder där de fått erbjudandet American Express - Dining Offer

edit: såg nu att det fanns en länk i det svenska mailet till den svenska kampanjsidan med alla restauranger så jag antar att det gäller i alla dem också :) American Express - Dining Offer Kan ju vara bra om man ska ut och flyga i höst att veta att man kan käka "gratis"
 

igelkotten

Medlem
Halvt OT, men jag sitter ju fortfarande på ett holländskt Amex Platinum och fick just mail från dem att jag får 200 EUR i dining credit att använda fram till slutet av året på ett antal utvalda restauranger runt om i världen (inklusive ett antal i Stockholm/Göteborg/Malmö).

Ännu mer generöst i UK, där erbjuds £200. Snålt erbjudande i Sverige i jämförelse, men kanske stor skillnad på årsavgift på korten.
 

Sir Lemon

Medlem
Det måste rimligtvis vara två olika erbjudanden. Olika restauranger, olika principer för vad som ingår. Kanske räcker med registrering till den ena eller den andra för att man ska vara med i båda.

och varför behövs det överhuvudtaget en registrering?
En mkt berättigad fråga ! Varför skapa onödig byråkrati när de ändå påstår att alla Platinum ska ha förmånen.
 
Toppen