Senaste nytt

Väntetid för att komma fram till SAS Amex voucher Eurobonusbokning?

Ringde strax efter 12 idag, fick vänta i 50 minuter. Talade med en kille som först ändrade en flygning till Boston till direktflyg med SAS samt därefter ändrade ytterligare en resa till våren som skulle genomförts under hösten. Fick honom att söka ben för ben på hemresan då han inte hittade samma resa som jag när han sökte. Tog mindre än 10 minuter att genomföra ändringarna och ca 10 minuter till innan de nya biljetterna kom på mailen.

Direktflyget med sas till Boston fanns inte på United, den andra flyttade resan fanns på United, vilket var Köpenhamn till Boston med Swiss ToR.
 

andersson.j

Medlem
Ringde 087974040 igår strax före 17 (stängning?). Statuslös. Väntade en dryg timme innan jag gav upp.

Ringde idag vid 10.30. Fick vänta 55 min innan jag kom fram. Som vanligt får jag en mindre hjärtattack varje gång de börjar babbla om bagage då jag i en halv sekund tror att jag äntligen nåt fram.

Det är ju löjligt hur SAS sköter awardbokningarna. Ett onlinebokningsverktyg borde ju snabbt betala sig jämfört med så många telefonsupportister. För att inte tala om all badwill hos kunderna som får spendera timmar i telefonkön. Varför inte åtminstonde erbjuda call-back?
 

kl_r

Medlem
Ringde idag vid 10.30. Fick vänta 55 min innan jag kom fram. Som vanligt får jag en mindre hjärtattack varje gång de börjar babbla om bagage då jag i en halv sekund tror att jag äntligen nåt fram.

Den där bagagegrejen har fått mig att hoppa till mer än en gång också.. sitter just nu och har väntat 28 minuter hittills som EBD. Kass.
 

Fredde18

Medlem
Ett meddelande att om man har funderingar kring bagage så hänvisas man till webbsidan (?) för information om bagage "och en hel del andra saker".
Precis när det meddelandet börjar låter det som om man äntligen kommit fram och någon svarar.
Och sen det här tangentbords-knappandet man hör i bakgrunden när musiken spelar. Som att vi ska förstå hur hårt dom jobbar för att det ska bli vår tur!
Men nu gled jag ifrån trådens ämne. OT-Sorry.
 
Toppen