Senaste nytt

Väntetid för att komma fram till SAS Amex voucher Eurobonusbokning?

I onsdags kl 09:00 tog samtalet 34 min (inkl lösa mitt problem på någon minut). Försökte innan kl 09 med vanliga numret, men blev utkastad ur kön efter 12 min.
Har tidigare väntat 45+40+28+26 = 139 min i kön utan att komma fram för detta problem.
EBG.
 

Wille91

Medlem
Ringde ca 11:15 och väntade 30 min. Pratade med en tjej som sökte på allt jag bad om men hittade absolut inget till Kanada trots att jag sätt massor på United med Swiss/Lufthansa/Air Canada.

Ringde igen kring 12 och fick vänta 50 min, pratade då med en kille som hittade precis de flyg jag sätt på United. 9 platser på ett över Atlanten med Swiss exempelvis, nöjd tills jag upptäcker 737-700 på ett SAS- flyg. Blir att ringa igen!
 

Brandten

Medlem
Grym tråd det här! Ska bläddra igenom och kolla efter mönster/bästa tid att ringa!

Vill försöka undvika ARN-FRA leg på utresan och IST-TLL på hemresan och såg att det fanns direkt med TK på ARN-IST nu men det kanske försvinner innan jag kommer fram imorgon. :)
 

Matore

Medlem
Grym tråd det här! Ska bläddra igenom och kolla efter mönster/bästa tid att ringa!

Vill försöka undvika ARN-FRA leg på utresan och IST-TLL på hemresan och såg att det fanns direkt med TK på ARN-IST nu men det kanske försvinner innan jag kommer fram imorgon. :)
kan glädja dig med att på TK verkar tillgången vara bättre hos EB än vad United och air Canada visar. Har själv sökt en del men hitta inget, sen ringde jag Tallinn och voilà va de trollade :)
 
Toppen