Senaste nytt

SAS Mastercard Premium - diamantkunder

Homer

Medlem
Status hade knappast något med saken att göra ens förra året, dessutom såg det ut att vara slumpmässigt hur vissa fick 10 000 poäng
och andra 5 000 eller t.o.m. 2 500 poäng med i princip identiska formuleringar och enligt egen utsago liknande spend.
 

pswe

Medlem
SEB har nog haft morgonmöte nu, fick ett meddelande med ursäkt för deras förvirrade första svar. De bekräftar att alla har samma avgift och jag är Diamond i deras system, de 10000 poängen är på väg.
 

B79

Medlem
SEB har nog haft morgonmöte nu, fick ett meddelande med ursäkt för deras förvirrade första svar. De bekräftar att alla har samma avgift och jag är Diamond i deras system, de 10000 poängen är på väg.
Jag fick liknande svar, men bara 5000 poäng.
 

Homer

Medlem
Samma här, 10k förra året, 5k nu. Olika faller de dödligas lott.
Tvärt om för mig i tombolan. 5k förra året och 10k detta året. Mycket generöst tycker jag!

Säger ju inte så mycket om ni inte berättar hur mycket ni spenderat, åtminstone om det handlar om mer/mindre/samma som året innan.

Om en som spenderat mindre i år får färre kompensationspoäng och tvärtom är ju inte speciellt märkvärdigt.

Jag har spenderat lite mindre i år, fick 5k isf 10k förra året.
 
Last edited:

Samosaguas

Medlem
Säger ju inte så mycket om ni inte berättar hur mycket ni spenderat, åtminstone om det handlar om mer/mindre/samma som året innan.

Om en som spenderat mindre i år får färre kompensationspoäng och tvärtom är ju inte speciellt märkvärdigt.

Jag har spenderat lite mindre i år, fick 5k isf 10k förra året.
Jag har ingen superkoll men skulle gissa att jag spenderat ungefär lika mycket i år som förra året. Har ingen märkvärdig spend på mitt kort, skulle gissa att den ligger på cirka 200K per år. Är EBG om nu det spelar roll.
 
Toppen