Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 30 oktober 2021

Ricci

Medlem
Om ngn har tips om nice hotell med cocktail /lounge-hours får ni gärna skicka PM. :)
När jag bodde på Crowne Plaza 2019 så var det fritt flöde av Moët et Chandon i loungen, sedan har det förstås varit C-19 och samtidigt har nu hotellet uppgraderats till Intercontinental status.
Jag är verkligen nyfiken att besöka hotellet igen. :)
 

fcx

Medlem
Bokat och klart. Även denna gång med utresa redan på torsdag.

LX1249+1956. 10:00--19:15
Boende på "fethilton" (Hilton Barcelona)
LH1127+804. 13:00--18:10

Tips för er som vill bo på fethilton är att priset just nu är nere i 123€/natt. Förskottsbetalning, men avbokningsbart.

Nu höll saker och ting på att gå riktigt illa. Läppjandes på en cola zero i Milano med @011430121 så tittade jag på min bokning till Barcelona. Paniken infinner sig när Lufthansas hemsida säger "reservation is deleted" och dessutom att mina valda sittplatser numera är lediga.

Nu på kvällen blev det ett samtal till Lufthansa. Efter 15 minuter i kö och 30 (!) minuters samtal så är min bokning återställd av en trevlig herre på kvällsskiftet. Förklaringen jag fick var att LX1249 (ARN-ZRH) ställdes in i februari, och att Swiss då avbokat hela biljetten istället för att boka om den flighten. Om det är fler som var bokade på samma flight så tipsar jag er om att se till så att era bokningar fortfarande lever.
 
Toppen