Senaste nytt

SAS Travel Ready Center

sh1pment

Medlem
Hur snabbt har ni fått sms från travel ready center som meddelar att allt är grönt? Jag laddade upp mitt negativa covid test igår och jag flyger imorgon - fortfarande inget sms.
 
Last edited:

toer00

Medlem
Jag laddade upp min dokument i dag vid lunchtid. Åker i morgon vid 16 tiden, har fått kvitto och sett att dokumenten är ”submitted” men ingen approval ännu. Skall bli spännande och se hur lång tid det kan ta…
 

sh1pment

Medlem
Jag laddade upp min dokument i dag vid lunchtid. Åker i morgon vid 16 tiden, har fått kvitto och sett att dokumenten är ”submitted” men ingen approval ännu. Skall bli spännande och se hur lång tid det kan ta…


Väntar också fortfarande. Filerna står som submitted men fick ej något kvitto. Fick du kvittens på SMS? Har dock förstått det som att detta endast är för själv check-in. Går lika bra att bara ha med sig covid testet och checka in på vanligt vis.
 

toer00

Medlem
Väntar också fortfarande. Filerna står som submitted men fick ej något kvitto. Fick du kvittens på SMS? Har dock förstått det som att detta endast är för själv check-in. Går lika bra att bara ha med sig covid testet och checka in på vanligt vis.

Jag fick kvittens via SMS. Hoppas att det skall gå lite smidigare på Arlanda om man lyckas fullborda incheckningen on-line.

Hi,

Your submitted Travel Requirements are currently being reviewed by our SAS Travel Ready Center.

We will contact you when this has been done.
You can log in to our Travel Ready Center at any time to check your status or check the Travel Requirements for your destination.

Regards, SAS
 

sh1pment

Medlem
Jag fick kvittens via SMS. Hoppas att det skall gå lite smidigare på Arlanda om man lyckas fullborda incheckningen on-line.

Mitt flyg går också vid 16 tiden imorgon. En vän som reste till samma land för 4 dagar sedan fick sitt bekräftat efter 10 minuter. Nå väl...
 

Swedestar

Medlem
Laddade upp dokumentet sent i onsdags och fick svar att de var ok ca 12 timmar senare. Smidigt på flygplatsen med självbetjäning rakt igenom.
 

toer00

Medlem
Då så….håller tummarna vid 12 snåret… då har det bara gått 24 timmar… , man kanske kan ringa till kundtjänst och be dom ”rappa på”…
 
Toppen