Senaste nytt

3x på Nordic Choice på bokningar den 6 juli

Fick svar på Facebook Messenger att 3x-kampanjen är förlängd.

"Hei Cristoffer :)
Ja, disse serverne våre var ikke helt i slaget
Så vi har derfor forlenget den triple poeng kampanjen slik at den gjelder i hele dag og hele morgendagen(altså ut 07/07-21)
Nettsiden skal være nå være litt friskere og jobbe litt kjappere "

Ett serverhaveri blir inte tråkigt på norska :)
 

M.K

Medlem
Skräll att webbsidan och appen ligger nere..... Kassa som vanligt tyvärr!

Du får helt enkelt köra på Radissons nya kampanj. 1000p/natt extra med personligt uppskattat maxvärde på $3-4 uppdelat i två program numera:D

Mer seriöst är kombinationen NCC Plat + 3x +cashback + 90p/100sek med NCC MC magiskt bra tycker jag. Lång period denna gång, så kommer nog förbetala stays i augusti också. Bra jobbat NCC!
 
Last edited:

jerixon

Medlem
Har lite för mkt strul med Radisson nu så lagt ner deras program framöver. Blir att tömma kontot och sedan vara klar =)
Tycker bara att det är trist att hemsidan och appen laggar/strulae kobstant.
Har dessutom inte kreditkortet.

Du får helt enkelt köra på Radissons nya kampanj. 1000p/natt extra med personligt uppskattat maxvärde på $3-4 uppdelat i två program numera:D

Mer seriöst är kombinationen NCC Plat + 3x +cashback + 90p/100sek med NCC MC magiskt bra tycker jag. Lång period denna gång, så kommer nog förbetala stays i augusti också. Bra jobbat NCC!
 

FilipJ

Medlem
Det tycker jag att du ska fixa!
Dubbla poäng varje juli och december månad, på sistone även trippla poäng för köp direkt på hotellen/appen. Kortet är dessutom gratis första året och alla poäng räknas mot livstidsmedlemskap!
Ser ingenstans att första året ingår, kan du skicka vart du ser det villkoret?
 

M.K

Medlem
@jerixon Enig med @Berglund

Jag behålller kreditkortet trots LT då det mer än väl kompenserar för årsavgiften under kampanjperioderna. Skaffa det nästa gång med extra bonus! Tråkigt kort normalt, men väldigt generöst under dessa långa perioder då jag använder det flitigt. 40p/100:- utomlands hela juli gör det till mitt huvudkort här. 75k i spend=1 trevlig natt, taget.

Tråkigt med Radissons ut (av-)veckling, förstår tyvärr ditt beslut till fullo. Enbart några enstaka strönätter numera.
 

jerixon

Medlem
Nja har tillräckligt med andra hotellpoäng så anledningen till detta var bara att testa lite nya hotell.
Inte aktuellt att bo mer på Nordic Choice som det ser ut nu :)
Dock bodde jag ju 5 nätter och fick 2 gratis, så det var ju OK.

Hur som haver är det alltid trevligt med nya bekantskaper!

@jerixon Enig med @Berglund

Jag behålller kreditkortet trots LT då det mer än väl kompenserar för årsavgiften under kampanjperioderna. Skaffa det nästa gång med extra bonus! Tråkigt kort normalt, men väldigt generöst under dessa långa perioder då jag använder det flitigt. 40p/100:- utomlands hela juli gör det till mitt huvudkort här. 75k i spend=1 trevlig natt, taget.

Tråkigt med Radissons ut (av-)veckling, förstår tyvärr ditt beslut till fullo. Enbart några enstaka strönätter numera.
 
  • Gilla
Reactions: M.K
Nu har man ju lyckats skrapa ihop lite poäng och undrar då vad som anses som bra värde om man skulle boka något för poängen.
T.ex. 1500SEK/natt eller 25000 poäng?
Kampanjer då man bokar en natt för 7500 poäng känns självklart att boka för poäng oavsett vad det kostar i pengar

Jag har försökt googla men hittar inget , Vad säger ni ? :)
 
Toppen