Senaste nytt

SAS Travel Wallet

@Jane Insane Blir kanske några spännande trippel XXX points hos ny okänd partner? :rolleyes: Töm och glöm blir mitt klara råd i god tid innan den nionde juli.

Curve och SAS Mastercard med dessa ständiga dubbel- och trippelpoängshelger gör det ju så evinnerligt svårt att tömma kortet, alla pengar man spenderar kommer ju snart tillbaka som gbit-returer ;-)
 
  • Gilla
Reactions: M.K
Skämt åsido, och ett tips för alla som har lite för mycket pengar på Travel Wallet: Det går att göra en överföring från hemplånboken till ett bankkonto (IBAN). Ska ta ca 10 arbetsdagar (jag gjorde en idag, får återrapportera om två veckor ifall det var några problem).

Man loggar in på webben på Account Center för att göra en Transfer.
 
Skämt åsido, och ett tips för alla som har lite för mycket pengar på Travel Wallet: Det går att göra en överföring från hemplånboken till ett bankkonto (IBAN). Ska ta ca 10 arbetsdagar (jag gjorde en idag, får återrapportera om två veckor ifall det var några problem).

Jag initierade en banköverföring i torsdags och den kom fram i går, så det tar inte 10 dagar iaf.

Ja, 10 dagar verkar innehålla en hel del marginal. Jag gjorde överföringen i fredags, och den fanns på mitt konto idag, två bankdagar senare.
 
9. juli kommet og gått, har noe skjedd for noen?

sastravelwallet.com redirectar nu till xtravelwallet.com, där man kan logga in med sina gamla uppgifter och se mer eller mindre samma saker som tidigare (inklusive möjligheten att överföra belopp till bankkonto). Ingen ny information om hur X-Points egentligen kommer fungera, vad man kan växla dem till och till vilken kurs (det står ungefär ingenting alls om X-Points)

På Eurobonus-kontot fick jag den ordinarie överföringen av poäng den 7:e juli, samt en extra överföring den 9:e juli vilket jag då antar är en "slutöverföring".

Jag har inte använt TW sedan den 9:e, men kommer göra det lite idag så får vi se vad som händer med de poängen.
 
Nytt mail gick precis ut:

Samla XPoäng

Från och med idag kommer du att samla XPoäng på samma sätt som du tidigare samlade EuroBonus Extrapoäng. Dina XPoäng kan lösas in för rabatter hos utvalda handlare som accepterar Mastercard världen över, med ett minsta möjliga inlösningsantal på 2000 XPoäng

Du kommer att få en rapport som visar din första månad av insamlade X-poäng den första augusti, och efter det kommer du att kunna se ditt poängsaldo i appen samt lösa in dina poäng direkt på ditt Travel Wallet-konto.

Listan med handlare där du kan lösa in dina XPoäng kommer också att bli tillgänglig den första augusti. De kommande veckorna kommer vi att introducera fler nya och spännande sätt att lösa in dina XPoäng – allt från rabatter till resebokningar..
 

chrisljo

Medlem
Nytt mail gick precis ut:

Samla XPoäng

Från och med idag kommer du att samla XPoäng på samma sätt som du tidigare samlade EuroBonus Extrapoäng. Dina XPoäng kan lösas in för rabatter hos utvalda handlare som accepterar Mastercard världen över, med ett minsta möjliga inlösningsantal på 2000 XPoäng

Du kommer att få en rapport som visar din första månad av insamlade X-poäng den första augusti, och efter det kommer du att kunna se ditt poängsaldo i appen samt lösa in dina poäng direkt på ditt Travel Wallet-konto.

Listan med handlare där du kan lösa in dina XPoäng kommer också att bli tillgänglig den första augusti. De kommande veckorna kommer vi att introducera fler nya och spännande sätt att lösa in dina XPoäng – allt från rabatter till resebokningar..

Fikk den samme, blir interessant hvilke muligheter for overføringer som kommer:
 
Toppen