Senaste nytt

Vår egen Palmen fyller 40 år

Senator

Moderator
Vänner,

Denna tråd är OT för forumet men vår egen moderator Palmen fyller 40 år idag. Fredrik har gjort under många år, och gör varje dag en extraordinär insats frivilligt för forumet. Därför tycker jag det är på sin plats att gratulera Fredrik och välkomna han in i 40 årsklubben.

Mvh,
Hans
 

Homer

Medlem
Grattis, hoppas du inte har samma problem som den här killen.

1566567970-e8a8782c978ca3e4702a7beb0e6e9140c1557563.jpg
 
Last edited:

aruba1

Medlem
Stort Grattis Palmen Önskar allt gott och förstås många roliga routings framöver vill också passa på och tacka för att du är så generös med tips och så får vi hoppas att vi kan ses ännu en gång i Barcelona till hösten!
 
Grattis Palmen/Fredrik, tack för all hjälp och framförallt inspiration under de år jag haft förmånen att läsa dina inlägg. Ser fram emot de framtida inläggen också, men den närmaste tiden hoppas jag att du släpper tangentbordet och koncentrerar dig på att dricka några RIKTIGT bra öl!
 

Homer

Medlem
Vänner,

Denna tråd är OT för forumet men vår egen moderator Palmen fyller 40 år idag. Fredrik har gjort under många år, och gör varje dag en extraordinär insats frivilligt för forumet.

Därför tycker jag det är på sin plats att gratulera Fredrik och välkomna han in i 40 årsklubben.

Mvh,
Hans

Vilket får mig att tänka på en gammal tråd om Senator 4.0 ;)
Dags att börja planera för Senator 5.0, boka Air France La Première?
Ett i-lands problem, jag behöver lite hjälp.... | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
 
Toppen