Det går jättebra att skriva till SEB via appen/webbsidan i inloggat läge och klaga. CDON är notoriska för att lägga köpet på måndagen när man handlar på helgen. Jag har fått en points correction båda de gånger jag klagat vid CDON-helgköp under poänghelger. SEB ser ju ändå datumet dragningen gjordes så det blir ingen lång diskussion.
Jag handlade från flera online-butiker tidigt fredag förmiddag (Stadium, Tretti). Alla transactioner dök upp direkt som reserverade belopp men du har de flesta ändrats och visar datum från 24e maj och efter. Vissa har försvunnit och inte kommit tillbaka än. Det blir antagligen inga extrapoäng på de flesta köpen jag gjorde. Så besviken!
Går det att göra som folo säger och klaga till SEB eller är det ingen mening?
Jag förstår inte hur man kan marknadsföra en sådan kampanj och sedan vips, sorry det gäller inte online-köp då man tydligen regelbundet trixar med bokföringsdatum...