Senaste nytt

Uber.com - service kommer till Stockholm

FF#1

Medlem
Låter ju lovande, försöker alltid att undvika X när någon annan betalar och oftast själv för den delen.
Att komma ett snäpp upp från bottenskrapet låter inte så dumt, speciellt om det blir breddat utbud.
Har inga problem att åka kombi av finare sort.
 

Dbodenfo

Medlem
Exakt X har varit ett straff. V90 och V70 dylikt är ju alltid bra arbetshästar - samma med Mercedes E och BMW 5 som kanske inte är svarta eller vad det nu behagas vara för bilar.

Har hamnat i flera E220 som man känner sig smutsig efter när man åkt Black, men sen är det drömmen när kompisen hämtar med ”Off road” E kombin...

sen i detta forum går ju inte alltid en sedan om man ska med familjen till flyget med 2-3z32kg x 2-3 personer o_O
 

M.K

Medlem
D6E4B09D-B004-4BC3-B989-42A9630BD48B.jpeg


Bra erbjudande så kolla om Ni har fått det. Tyvärr befinner jag mig i ett land/stad utan Uber just denna vecka men men.
 

Samosaguas

Medlem
Fick en kod till Uber. Kanske kan fungera för fler.

25% rabatt med kod *: VALBORG2021

Gäller på 1st resa, från 30 april 2020 till 2 maj 2021.

Följ dessa steg för att använda kampanjkoden:
• Välj Wallet från appmenyn.
• Scrolla ner till Kampanjer.
• Klicka på Lägg till kampanjkod VALBORG2021. Ange koden och klicka på Lägg till.
 

henke12

Medlem
Fick en kod till Uber. Kanske kan fungera för fler.

25% rabatt med kod *: VALBORG2021

Gäller på 1st resa, från 30 april 2020 till 2 maj 2021.

Följ dessa steg för att använda kampanjkoden:
• Välj Wallet från appmenyn.
• Scrolla ner till Kampanjer.
• Klicka på Lägg till kampanjkod VALBORG2021. Ange koden och klicka på Lägg till.
Tack!

Funkade för mig

(25% off, upp 60kr rabatt)
 

FF#1

Medlem
Vad sjutton har hänt med Uber under pandemin...?
Flera nya "klasser" att boka, allt annat är X är snordyrt.... har på förekommen anledning inte åkt med dem i stockholm sen sent 2019. Då kostade en Black Arlanda-city 539kr innan det 560kr nu visar appen 941 kr för en black från Arlanda till ett hotell en bit från centralen..?
blir nog att ta bussen... :(
 

palmen

Moderator
Vad sjutton har hänt med Uber under pandemin...?
Flera nya "klasser" att boka, allt annat är X är snordyrt.... har på förekommen anledning inte åkt med dem i stockholm sen sent 2019. Då kostade en Black Arlanda-city 539kr innan det 560kr nu visar appen 941 kr för en black från Arlanda till ett hotell en bit från centralen..?
blir nog att ta bussen... :(
Black hade lockpriser innan, sen styr utbud och efterfrågan rätt mycket.
Bolt är riktigt billiga med deras kampanjer, se set kunde jag åka till Arlanda för 200, Uber skulle ha 450 (vilket är standard).
 

FF#1

Medlem
Black hade lockpriser innan, sen styr utbud och efterfrågan rätt mycket.
Bolt är riktigt billiga med deras kampanjer, se set kunde jag åka till Arlanda för 200, Uber skulle ha 450 (vilket är standard).
Ja nått har hänt... sen att Arlanda express kostar 299kr (såg fel det var ToR som kostade 579...puh!) för en enklebiljett köpt online gör väl saken inte bättre.

Ska kolla med Bolt innan jag sätter mig på bussen...

Edit: bolt skulle ha 499kr

Edit 2: vad kostar billigaste taxin av vettig sort förbokad från Arlanda till City?
 
Toppen