Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

Det som ligger i ”pipen” just nu är följande.
- Lounger
- Kartfunktion för diverse sektioner, tex sevärdheter.
- SAS Business sökfunktion.
- Att kunna applicera flera vouchers för poänguträkning.

Alla är inte *A-Gold :oops: så även ”vanliga” businesslounger är av intresse. :)

Absolut! Vilka anmäler sig frivilligt att bidra med datainsamlingen? :) skicka pm

Hej!

Jag tänkte bara återkoppla kring den enorma anströmning av frivilliga användare som ville bidra med datainsamling. Totalt 0 personer.
Denna funktion ligger därför på is, tänkte utifall någon hade funderingar på hur det gick ;)

Hälsningar
Mattias
 

Dbodenfo

Medlem
Snygg och bra tjänst.

Hittade något av en bugg i google kartan över F-linjer men tror att den är ett resultat av Google och Safari på min 16" CTA Mac. Det som hände var att om man klickar på ex EZE och sen zomar ut och in så låste sig hela API:et och jag fick ladda om hela sidan då den frös upp hela sidan. Genom en reload så försvann det. Lyckades återskapa tre gånger.
 

Dbodenfo

Medlem
Funderade på om det skulle vara en ide på att kanske använda tripadvisor api på locations? Osäker på hur men det var något som kom till tanken. Eller The fork, blandingen av michelin krogar och en bokningstjänst som The Fork då de och Bookatable som ägs av Michelin har något samarbete - man skulle då kunna boka restaurang på platsen man funderar på att åka till.
 
Toppen