Senaste nytt

AMEX - Dubbel värvningspoäng - ansök senast 5/5-2021

Davvelavve

Medlem
Hur långt är ett snöre???

Frågan dyker alltid upp i samband med Amex kampanjer. Värvaren får poängen i samband med att den som ansökt blir kreditgodkänd. Är det oklarheter med kreditvärdigheten eller inkomsten tar det längre tid. Om jag säger att det tog exakt sju dagar och två timmar så hjälper inte det dig ett dugg, för med en annan värvning tog det två dagar.
Frågade eftersom flera i tråden rapporterat att de fått poäng. Färsk info är alltid bästa infon. Synd att du ska ha sån tråkig attityd i dina inlägg...
 

robbieswe

Medlem
Hej!

Amex har nu en värvningskampanj där man får 24.000 eb poäng när man värvar någon. Undrar om man kan värva sin sambo (som har extrakort via mig) får man poängen då? Någon som vet? Och undrar också vad som händer om man avslutar sambons kort efter säg ex 3 månader. Kommer där då en faktura för hela året då, (1.200kr om man väljer premium) någon som vet? :)
 

robbieswe

Medlem
Ja du kan värva din sambo som har extrakort.
Vet du hur det blir med avgiften, tänker mig för att boosta poängen. Om man ex väljer att avsluta sambons kort efter ex 2-3 mån endast för att komma åt poängen, skickas en faktura för avgiften för hela medlemsåret till sambon eller endast för månaderna man var medlem och hade kortet?
 

robbieswe

Medlem
Låt säg att min sambo sen ska föra över poängen till mitt konto, vad är kostnaden för det då om vi säger hon har då 24k ish poäng. ?
 
Toppen