Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

John Rambo

Medlem
Hotell: Clarion Sign Stockholm
När: Mars -21, 2nätter
Bokat: Superior dubbelrum
Fick: Svit
Status: Platinum

Jag hade två separata bokningar pga. olika kostnadsställen, vid incheck passade man på att uppa från Deluxe till Svit. Trevligt att få se även dessa rum. Trevligt gym och restaurangen öppen. Snålade dock så det blev ingen 300kr SPA upplevelse.

AB2916AA-5980-43CB-9B8A-F23AC0376259.jpeg
 

John Rambo

Medlem
Clarion Collection Planetstaden Lund
Check-in April -21
Bokat: Poängbokning 20k (2 rum, för oss och några vänner)
Fick: Jag fick Deluxerum, vännerna fick ett standardrum
Status: platinum


PS - vad hade du för rumstyp och fick du uppgradering?

De nybyggda ”Spasviterna” är fortsatt stängda, och allt boende sker i ”gamla delen”. Personalen ger undvikande svar om varför man inte istället huserar in folk i den nybyggda delen, utan låter den stå helt tom/obokningbsbar. Gymmet är absolut toppklass, spa är helt ok. En hel del helg-gäster.
 
Hotell: Comfort Arlanda
När: 19/4, 1 natt
Bokat: Standard Dubbel
Fick: Deluxe Dubbel
Status: Guld

Var tidig till Arlanda för att kunna ta ett test så kom med bussen runt 7. Gick direkt bort till hotellet för att på chans se om jag kunde checka in tidigt, annars skulle jag boka ett dagrum, pigg och glad person i repan sa att något dagrum skulle jag inte ha utan hon checka in mig direkt och sa att jag kunde gå och äta frukost innan mitt test om jag ville :)
 
Hotell: Comfort Arlanda
När: 19/4, 1 natt
Bokat: Standard Dubbel
Fick: Deluxe Dubbel
Status: Guld

Var tidig till Arlanda för att kunna ta ett test så kom med bussen runt 7. Gick direkt bort till hotellet för att på chans se om jag kunde checka in tidigt, annars skulle jag boka ett dagrum, pigg och glad person i repan sa att något dagrum skulle jag inte ha utan hon checka in mig direkt och sa att jag kunde gå och äta frukost innan mitt test om jag ville :)
Comfort Arlanda är en ny favorit. Supertrevliga!
 

Lukas2

Medlem
Hotell: Quality Hotel Park Södertälje
När: 17/4, 1 natt
Bokat: Standard enkelrum
Fick: Dubbelrum Standard?
Status: Guld

Tror jag fick en liten uppgradring, inget som sas vid In-check. Kan vara så jag fick ett Superior rum, eftersom de hade morgonrockar på rummet, oklart. Plus det stod en liten gåva när jag kom till rummet. Vatten och chocklad.
20210418_114308.jpg
 

palmen

Moderator
Hotell: Quality Hotel Park Södertälje
När: 17/4, 1 natt
Bokat: Standard enkelrum
Fick: Dubbelrum Standard?
Status: Guld

Tror jag fick en liten uppgradring, inget som sas vid In-check. Kan vara så jag fick ett Superior rum, eftersom de hade morgonrockar på rummet, oklart. Plus det stod en liten gåva när jag kom till rummet. Vatten och chocklad.
Visa bifogad bild 117971
Har de fixat öppnare till glasflaskorna ännu?
 
Toppen