Bokade tidigare en resa till LA med Eurobonuspoäng i augusti.
Fick nu detta mail nedan.
Väldigt shady tilltal där det bland annat står att det "skett en ändring" och att du måste göra något annars har jag "accepterat att ändringen skett".
Nästan nigerabrevsnivå här.
Hur dealar jag med detta och hur får jag ut bästa möjliga deal av detta?
Fick nu detta mail nedan.
Väldigt shady tilltal där det bland annat står att det "skett en ändring" och att du måste göra något annars har jag "accepterat att ändringen skett".
Nästan nigerabrevsnivå här.
Hur dealar jag med detta och hur får jag ut bästa möjliga deal av detta?
Hi,
Due to the current situation, we’d like to inform you of a change of schedule that has impacted your original booking: XXXX
We apologize for any inconvenience this may cause. Please go to “My bookings” to review your new flight and find your options for rebooking or getting a voucher: www.flysas.com/en/managemybooking
If you don’t act within the next five days from receiving this e-mail, we consider that you have accepted the new flight and timetable. To take action, please go to “My Bookings” as per above. [If you accept the schedule change, you don’t have to do anything.]
Should you have any questions about this change or your passenger rights, please see www.flysas.com/en/traffic-information/message/
Your safety and well-being are always our highest priority. Read more about Safe Travel with SAS here: www.flysas.com/en/safe-travel/
If you need to get in touch with us:
www.flysas.com/en/traffic-information/message/
If you’re traveling with others, we kindly ask you to inform them as well of this change.