Senaste nytt

Betala med kreditkortet hos SL

Sukhoi

Medlem
Testade idag med American express. Funkade galant! Enda jag tänkte på, är att man måste hålla reda på tiden, när man blippade i spärren. Har kört med SL appen senaste tiden. Ibland ska man bara åka snabbt fram och tillbaka.
 

bayindirb

Medlem
Testade idag med American express. Funkade galant! Enda jag tänkte på, är att man måste hålla reda på tiden, när man blippade i spärren. Har kört med SL appen senaste tiden. Ibland ska man bara åka snabbt fram och tillbaka.
Jag har gjort en ”iPhone Shortcut” dem som har iPhone kan använda. När du blipper kortet då kan du bara trycka på denna shortcut och lägger den en reminder om 75 minuter om att ditt sl kort har gått ut. Länken det nere.

Shortcuts
 

pswe

Medlem
Det funkar alldeles utmärkt även i praktiken. Det som inte funkar dock är att ersätta mig fullt ut om jag skulle vilja tömma mitt Access-kort då jag har 37,50 kvar. Jag får nog känna mig blåst på den där femtio-öringen :D:D:D
De sätter in beloppet på valfritt kreditkort, så du bör väl kunna få in exakt på öret då?!
Jag rensade bort fyra kort på T-Centralen idag, men alla var med hela kronbelopp.
 
D

Deleted member 30163

Guest
Testade idag med mitt elite enda Amex jag har med NFC men gick utmärkt - 1 kr drogs direkt

gillar att man ackumulerat en dags betalningar, fast om jag vore turist kanske jag tror att det är enda kostnaden

i Singapore drog man hela beloppet men det var en liten delay, NY med Apple Watch såg man också direkt
 
D

Deleted member 30163

Guest
SL har bara dragit en krona trots att det skulle summeras per dag
 
Toppen