fcx
Medlem
Är inredningen ens på plats?Undrar varför SAS inte visar upp både exteriör och interiör nu när den är ”crisp”?
Edit. Kanske inte vill ta bort plasten förrän den tas i trafik (för att bevara ”nyplansdoften” ).
Är inredningen ens på plats?Undrar varför SAS inte visar upp både exteriör och interiör nu när den är ”crisp”?
Edit. Kanske inte vill ta bort plasten förrän den tas i trafik (för att bevara ”nyplansdoften” ).
Menar du att SAS installerar inredning själva? Måste erkänna att jag inte vet utan bara utgått från att det utförs i Toulouse/Hamburg.Är inredningen ens på plats?
Möjligen om SAS väljer EWR för A321:an istället från tex ARN eller OSLUndrar om Boston ligger löst till som destination i allmänhet post-Corona med kraftigt minskade passagerarvolymer och om det nu är så att A321LR inte kan ta så mycket frakt och att SAS kör så mycket frakt till/från Nordamerika att de ändå måste använda de större planen?
Känns som Boston-planerna var gjorda utifrån en ökande passagerarmängd som inte kommer nås på ett bra tag nu. (flera år?)
Funderingarna om Kanarieöarna kanske inte är så dumma, ser betydligt större potential dit inom överskådlig tid nu, och över huvud taget för turistlinjer.
En annan fråga: Ligger schemat fast för leverans av den andra maskinen nu 2021 och/eller var kan man se status för detta?
Möjligen om SAS väljer EWR för A321:an istället från tex ARN eller OSL
Är inredningen ens på plats?
Menar du att SAS installerar inredning själva? Måste erkänna att jag inte vet utan bara utgått från att det utförs i Toulouse/Hamburg.
Undrar om Boston ligger löst till som destination i allmänhet post-Corona med kraftigt minskade passagerarvolymer och om det nu är så att A321LR inte kan ta så mycket frakt och att SAS kör så mycket frakt till/från Nordamerika att de ändå måste använda de större planen?
Känns som Boston-planerna var gjorda utifrån en ökande passagerarmängd som inte kommer nås på ett bra tag nu. (flera år?)
Funderingarna om Kanarieöarna kanske inte är så dumma, ser betydligt större potential dit inom överskådlig tid nu, och över huvud taget för turistlinjer.
En annan fråga: Ligger schemat fast för leverans av den andra maskinen nu 2021 och/eller var kan man se status för detta?
Vid kvartalsredovisningen i november så låg det kvar att de två resterande A321neo LR ska komma i år!