Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Frisk78

Medlem
Hej , någon som har ny C**p kod. Den senaste från Berglund verkar inte fungera längre.
Denna fungerade för 10 minuter sedan för mig, och nej jag är inte ny kund.
upload_2021-1-12_10-29-48.png
 

Resetokig

Medlem
Yay! Nu kan man äntligen ändra lagda beställningar! Eftersom leveranstiderna är så långa har ju det varit önskvärt. Har beställt mat till på måndag idag och kan ändra min beställning fram till 23:59 på söndag. Utmärkt!
Vilka bra nyheter! Har blivit dåligt med onlinebeställningar nu när det varit långa leveranstider. Svårt att veta fem dagar innan vilken mat man är sugen på.:D
 

freppa87

Medlem
Yay! Nu kan man äntligen ändra lagda beställningar! Eftersom leveranstiderna är så långa har ju det varit önskvärt. Har beställt mat till på måndag idag och kan ändra min beställning fram till 23:59 på söndag. Utmärkt!

Vilka bra nyheter! Har blivit dåligt med onlinebeställningar nu när det varit långa leveranstider. Svårt att veta fem dagar innan vilken mat man är sugen på.:D

Yes sett att dom infört detta, men man ska passa sig för att ändra bokningen över veckoskifte då kampanjpriser har ändrats och du får betala fullpris istället (förutsatt att du handlat kampanjvaror förstås).
 

pswe

Medlem
Yes sett att dom infört detta, men man ska passa sig för att ändra bokningen över veckoskifte då kampanjpriser har ändrats och du får betala fullpris istället (förutsatt att du handlat kampanjvaror förstås).
Och givet vad som brukar finnas i tråden här, även vara uppmärksam på om kampanjkoderna går ut.
 

bachelor

Medlem
Vilka bra nyheter! Har blivit dåligt med onlinebeställningar nu när det varit långa leveranstider. Svårt att veta fem dagar innan vilken mat man är sugen på.:D
Känner samma men har lagt om strategin då jag inte vill vaska nån rabattkod, så köper nästan bara stapelvaror online. Pasta, ris, konserver, kattsand, tonic, kaffe, snacks mm mm. Är riktigt skönt att sen bara kunna gå in och handla kött, grönsaker och det man är sugen på.
 

Rickard_O

Medlem
Jag höll på ändrade i min beställning inför julen, det blev en jävla massa problem med den. Min sambo ringde och frågade mig när hon hade packat upp beställningen "Varför har du beställt 2 prästostar och 1 greve ost a'la 700g?" Det hade jag inte...
Har fan ost fram till påsk nu o_O
Sen kom hälften av prinskorven inte med, fick för mycket mjölk , det var massor som var knas med den beställningen.
Fick ju så klart betala för dom extra varorna som jag inte hade beställt, men det mesta gick åt i slutändan, förutom osten som fortsätts äta här hemma :D
 
Toppen