Senaste nytt

Turkish Airlines 40% rabatt på economy och business. Boka 13-14/1, res fram t.o.m. 31/12.

Mr Planning

Medlem
Kanske är många som jag som letar efter de där sista 13 000 poängen så man kan fortsätta jakten på EBG Lifetime :). Då är denna kampanjen perfekt. En natt i Manila och Turkish nya A350 är ju inte helt fel hehe.

Det är du inte ensam om ;)

Något tips på någon intressant weekend ala 13K poäng?
 

E.K

Medlem
Om man nu jämför till Bangkok där det verkar skilja mellan bokningsklassen lite från Arlanda mot Göteborg.
För ca 6000 mer mil hade jag personligen inte tvekat en sekund på att boka separat biljett till Göteborg med SAS.
Vi pratar om ca 1500 kr i merkostnad. Plus mer tillkommande mil för SAS flygningen också.
 

E.K

Medlem
Sen finns även ett flyg mellan Stockholm och Göteborg i valfri riktning visserligen via Bangkok!!
Bokningsklass K från Göteborg och J från Bangkok

Skärmbild (77).png
 

Thornado

Medlem
Ja, tänkte också BKK men då blir det bara drygt 12 000 poäng eftersom det är J-klass från ARN. Blir nog Manila för mig. 15 000 kr och 21 000 poäng till EB-kontot.

När jag valde några datum på slump och sökte ARN-IST-BKK 11-15 november så fick jag K-klass hela vägen i båda riktningarna, vilket borde ge ca 18000 poäng.
 

mischadee

Medlem
När jag valde några datum på slump och sökte ARN-IST-BKK 11-15 november så fick jag K-klass hela vägen i båda riktningarna, vilket borde ge ca 18000 poäng.

Kanske blir K-klass efter september eller liknande? Min period slutar i september så måste åka innan dess. Blev en mileage run till Manila. Har aldrig varit där och får åka deras nya A350. Blir bra det
 

E.K

Medlem
Kanske blir K-klass efter september eller liknande? Min period slutar i september så måste åka innan dess. Blev en mileage run till Manila. Har aldrig varit där och får åka deras nya A350. Blir bra det
Från "Bästkusten" hade ni faktiskt haft K klass redan första avresedagen vilket är första April enligt kampanjreglerna.

Skärmbild (78).png
 
Toppen