Senaste nytt

Hilton Slussen har dragit ner på förmån

fcx

Medlem
Jag satt i baren/restaurangen i drygt tre timmar, och under den tiden var det 40 pers som besökte baren. Så, det är absolut inte helt tomt idag.
 

fcx

Medlem
Jag satt i baren/restaurangen i drygt tre timmar, och under den tiden var det 40 pers som besökte baren. Så, det är absolut inte helt tomt idag.

Bra drag under frukosten också, med många andra besökare än de som sågs i baren igår. Något verkar vara på gång, för där var en känd svensk sångare och en känd svensk skådespelare, som inte verkade vara där i sällskap med varandra.
 

fcx

Medlem
...och vid utcheckning gick brandlarmet...

DSC_2178.JPG
 

011430121

Medlem

Rickard_O

Medlem
Någon annan som fick en extra dragning på kortet nyligen ett par timmar efter utcheckning på 94.05:- eller bara jag? o_O
Kanske tog extra betalt för att använda duschhanddukar..
 

NotRyan

Medlem
Någon annan som fick en extra dragning på kortet nyligen ett par timmar efter utcheckning på 94.05:- eller bara jag? o_O
Kanske tog extra betalt för att använda duschhanddukar..
Jajamän hände mig förra helgen, det beror på att dom inte kommit ihåg att justera bort frukost-priset manuellt, vilket dom oftast kommer ihåg att göra för dom som det ingår för i statusen... Kontakta repan så fixar dom det med återbetalning eller rabattpost på nästa övernattning..
 
Toppen