Senaste nytt

Affärer/sajter som tar emot AMEX

Tongen2

Medlem
Någon som har tips på en bygghandel online som tar Amex?
Bolist.se verkar göra det, men deras utbud online sviker så där hittar jag inte det jag behöver.
Även Krauta verkar acceptera Amex genom Klarna, även fast det står på köpinformationen att de bara tar Visa / MasterCard....
Sen går det trögt i min jakt. Tips mottages, tack!
 

Birch

Medlem
Ska köpa en ny soffa och har letat runt en del men hittar inget annat ställe än IKEA som tar Amex. Någon som har tips på site/butik som säljer soffor och accepterar Amex?
 

Rickard_O

Medlem
Ska köpa en ny soffa och har letat runt en del men hittar inget annat ställe än IKEA som tar Amex. Någon som har tips på site/butik som säljer soffor och accepterar Amex?
Håller också på och letar ny soffa, sambon har fastnat för ett märke som heter Sweef, första jag kollade efter hon varit och provsuttit var om dom tog amex, och det gjorde dom! ;)
 

Birch

Medlem
Håller också på och letar ny soffa, sambon har fastnat för ett märke som heter Sweef, första jag kollade efter hon varit och provsuttit var om dom tog amex, och det gjorde dom! ;)

Fastnade direkt för deras soffor, riktigt bra och många valmöjligheter! Tack för tipset!
Verkar som de kör med Klarna vid beställning på hemsidan, Amex-symbolen finns också så det verkar grönt även där!
 

Rickard_O

Medlem
Fastnade direkt för deras soffor, riktigt bra och många valmöjligheter! Tack för tipset!
Verkar som de kör med Klarna vid beställning på hemsidan, Amex-symbolen finns också så det verkar grönt även där!
Blir troligtvis en 'Björnen' med divan om det blir flytt i vinter som planen ser ut.
Sambon hade läst mycket att Sweef ska vara en av dom skönare sofforna på marknaden, har själv inte varit och testat än.
Så förhoppningsvis får man till en flytt i vinter och får uppgradera soffa.
 

Isaksson

Medlem
Håller också på och letar ny soffa, sambon har fastnat för ett märke som heter Sweef, första jag kollade efter hon varit och provsuttit var om dom tog amex, och det gjorde dom! ;)

Vi har också soffa från sweef, den så kallade "MAMMUT" soffan. Jag är helt frälst. och att dem tog Amex gjorde det ju dessutom till en lyckligare betalning :)
 
Toppen