Senaste nytt

Award seats Ethiopian Airlines

Hej på er, försöker söka runt lite på forumet men hittar inget specifikt om det jag söker.
Har med ANA tool hittat flera eco award seats på Ethiopian Airlines men jag kan inte hitta några som helst business class eller högre.

Har de liknande regler som andra att dessa släpps kort inpå avgång?

Mvh
 

Senator

Moderator
Hej på er, försöker söka runt lite på forumet men hittar inget specifikt om det jag söker.
Har med ANA tool hittat flera eco award seats på Ethiopian Airlines men jag kan inte hitta några som helst business class eller högre.

Har de liknande regler som andra att dessa släpps kort inpå avgång?

Mvh

Om du använder United.com så ser du även Ethiopian också. Hittar massor av affärsklassplatser från Arlanda :)
 

Meazza

Medlem
Har de försvunnit från United.com?

Jag försöker att kolla awards med ET i februari 2018 – får träffar i Expertflyer men ingenting alls hos United.
 

Canadien

Medlem
Jag hittade inte heller på Air Canada, men sökte bara ett fåtal datum. Du får nog ringa SAS om det är Eurobonus du tänkt boka med och låta dem leta. Kanske syns på ANA också
 
Hittar ekonomiklass på Ethiopian på United, men är det någon som har erfarenhet av att boka 4 stolar i business med EuroBonus award? Tänkte om EuroBonus brukar ha mer tillgängliga platser än vad United visar.
 
Hittar ekonomiklass på Ethiopian på United, men är det någon som har erfarenhet av att boka 4 stolar i business med EuroBonus award? Tänkte om EuroBonus brukar ha mer tillgängliga platser än vad United visar.
Svarar mig själv. Säger förvisso inte något definitivt om tillgången på EuroBonus, men COPAs sökmotor får fram fyra platser rätt så generellt på Ethiopian. Flight Search
 
Toppen