Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

Vi har bokat en resa 2-4-1 Johannesburg Stockholm, mellanlandning i Zürich. Nu har de ändrat biljetten Johannesburg - Zürich en dag framåt, men inre Zürich - Stockholm.... bör man inte bli automatiskt ombokad på sista benet? Vart ringer jag för att boka om sista benet? Jag hoppas man slipper ombokningsavgift.
 

palmen

Moderator
Vi har bokat en resa 2-4-1 Johannesburg Stockholm, mellanlandning i Zürich. Nu har de ändrat biljetten Johannesburg - Zürich en dag framåt, men inre Zürich - Stockholm.... bör man inte bli automatiskt ombokad på sista benet? Vart ringer jag för att boka om sista benet? Jag hoppas man slipper ombokningsavgift.
Du ringer sas Tallinn, de som hanterar alla voucher bokningar. Du behöver inte betala avgift för ändringen
 

squeezen

Medlem
Vet det Sagts 90 dagar på thai bokningar just nu men är det även inom asien? Vill minnas jag sett regionala bokningar inom Asien tidigare än 90 dagar?

nån med info? Annars gör jag försök imorgon då swiss idag ändrde min hemresa 12h fram i tid så är den inte lika spännande. De ändrade även utresan som
Nu ger hela 5H i ZRH men är väl ok i E gate loungen men som sagt hemresan vill jag byta, ev via tokyo eller taipei etc.
 
Fick en notis från SAS "Due to the current situation, we’d like to inform you of a change of schedule that has impacted your original booking" och ser att ena benet i min bokning är canceled. Ska man ringa SAS vanliga nummer eller Tallin för att boka om? De verkar inte ha bytt till något utan den är bara canceled om jag inte ser fel.

En tilläggsfråga, idag har jag utresa till Bangkok och hemresa via Tokyo. Men i och med Corona, tycker ni man ska köra på nått "säkrare" kort eller lägga resan senare? Nu är den i jul. Med säkrare menar jag att bara ta med ett land i resan t.ex.
 

gneken

Medlem
Fick en notis från SAS "Due to the current situation, we’d like to inform you of a change of schedule that has impacted your original booking" och ser att ena benet i min bokning är canceled. Ska man ringa SAS vanliga nummer eller Tallin för att boka om? De verkar inte ha bytt till något utan den är bara canceled om jag inte ser fel.
Har du använt Voucher är det alltid Tallinn
 
Toppen