Senaste nytt

SAS Webshopping

A87

Medlem
Du tycker det är rimligt att få poängen utan motprestation. Dessutom maila in om saknade poäng/bekräftelse samma dag du gjorde beställningen?
Det är nog inte rimligt, då får man förtydliga i villkoren. Villkoren finns ju av en anledning... eller?

Jag har inte skrivit att jag kommer att claima samma dag. Det är din tolkning av texten. Läs om är du snäll.
 

Skogi

Medlem
1500 poäng som ny kund hos katshing, får man fast man beställer gratis sim tro? Står inte att det endast gäller abonnemang.

Vi håller tummarna!

Skriver detta inlägg i ren välvilja.

Efter en lekmans granskning av katsching så bör det poängteras att de bakom katsching har ett flertal tveksamma telekombolag bakom sig. Personligen kommer jag att makulera min beställning, rekommenderar övriga BC:are att Googla en extra gång, då det verkar tämligen suspekt.
 

GOTBound

Medlem
Hoppade på detta erbjudan för en vecka sedan och kan fortfarande inte se att poäng kommit in bland kommande (poäng på väg till dig). Är det vanligt att det ta mer än en vecka att få notisen? Har varit i kontakt med supporten och det enda svar jag fick var att ärendet ligger för validering hos DI och kommer inte det igenom så stängs ärendet per automatik

+1 på detta.

EK

Fortfarande radiotystnad ang. DI poängen för mig, ur har det gått för övriga map. DI poängen?
 
Toppen