Senaste nytt

SAS Friends & Family, boka senast 6 September 2020

011430121

Medlem
Någon som har tips på destination att eventuellt boka som reservplan för bröllopsresa i april-maj 2021? Ifall Asien inte öppnar som önskat.
Det är nog svårt, vem vet om vi får resa och i så fall vart, men om man glömmer det, Paris är alltid ett säker kort boka gärna en bil och åk runt i Normandie och mys i eller åk till Frankfurt och hyrbil för att ta er till Alsace och besök de små vin byarna med trevliga restauranger.
Alsaceresan | Vinupplevelser
Berlin och Prag är trevliga städer går att kombinera det tar ca 5 timmar med tåg mellan städerna sedan har vi ju London alltid värt ett besök

Om vi bortser från politik Budapest med ett besök på något av stadens badhus
Italien, där vågar jag inte förslå någon, det finns en verkligen Italien kännare på forumet @Palazzi som säkert kan ge er trevliga förslag.
 

Bati

Medlem
Bokat första. Tar med föräldrarna till Rom i slutet på April.

ARN-FCO T&R i Go för 1317 SEK. Ingen poängsensation, 500p.
 

GOTBound

Medlem
Så är det ju! :D Syftet med resan var dock något helt annat än poängjakt.

Det går [har jag märkt] att ibland smyga in stopp och "ursäkta" sig med att det a.) blir billigare, eller, b.) det är så här flygbolagen schemalägger
Denna taktik fungerar ypperligt från GOT då kutymen är minst en connection var man än skall flyga, kanske inte lika mkt för er på ARN.
Min post tidigare idag är ju om en bokad förklädd MR i PLUS ;)
 
Last edited:

Bati

Medlem
Det går [har jag märkt] att ibland smyga in stopp och "ursäkta" sig med att det a.) blir billigare, eller, b.) det är så här flygbolagen schemalägger
Denna taktik fungerar ypperligt från GOT då kutymen är minst en connection vad man än skall flyga, kanske inte lika mkt för er på ARN.
Min post tidigare idag är ju om en bokad förklädd MR i PLUS ;)

Hade nog kunnat övertalat dem till att åka samma flygning i PLUS, men mer än så hade varit svårt. :D Har faktiskt väldigt svårt att hitta mer än 4500 pinnar från ARN. Ska tillägga att jag aldrig försökt boka en MR.
 

Sir Lemon

Medlem
Det går [har jag märkt] att ibland smyga in stopp och "ursäkta" sig med att det a.) blir billigare, eller, b.) det är så här flygbolagen schemalägger
Denna taktik fungerar ypperligt från GOT då kutymen är minst en connection var man än skall flyga, kanske inte lika mkt för er på ARN.
Min post tidigare idag är ju om en bokad förklädd MR i PLUS ;)
Exakt!
 
Toppen