Senaste nytt

SAS öppnar loungerna på nytt

samet

Medlem
Vilka av dem är det som är nya? Jag tycker mig känna igen alla, men det var ju länge sedan man var där...

Kanske funnit förr men inte så många då eller så har se möblerat om. Jag har inte tänkt på dem så tydligt förr i alla fall.

Jag syftar på de i skinn/tyg med högt ryggstöd. Helt raka i ryggen, ingen kudde och sittdynan är så lång så trots mina 186cm så har jag dynans kant i knävecken när jag får in baken mot ryggstödet.

20200903_075924.jpg
 

mha321

Medlem
Kanske funnit förr men inte så många då eller så har se möblerat om. Jag har inte tänkt på dem så tydligt förr i alla fall.

Jag syftar på de i skinn/tyg med högt ryggstöd. Helt raka i ryggen, ingen kudde och sittdynan är så lång så trots mina 186cm så har jag dynans kant i knävecken när jag får in baken mot ryggstödet.

Visa bifogad bild 112939

De där är jag rätt säker på har funnits ganska länge.

Kan hålla med om att de är måttligt bekväma. Men det är fortfarande bättre än en del av de där knasigheterna i gold cph nuförtiden...
 

samet

Medlem
De där är jag rätt säker på har funnits ganska länge.

Kan hålla med om att de är måttligt bekväma. Men det är fortfarande bättre än en del av de där knasigheterna i gold cph nuförtiden...

På CPH sitter jag alltid i workstationdelen med kontorsstolar, så undvikit liggsoffor å dyligt.

Men finns ett guldkorn, i den inre delen förbi toaletterna längst ner till höger finns ett glasrum med en normal och bra soffa samt två fotöljer.
 

samet

Medlem
Precis vad jag har drömt om, under mina 4 flygningar sedan sista veckan i juli.
Förra fredag inköpes en fralla ( kändes som tillverkad före pandemin) samt en Cola Zero för 98kr
Kommer att njuta av utbudet imorgon

Jag trodde aldrig man skulle kunna längta så mycket till korv-me-bröd-torsdag... men sommarens flygande med trötta smörgåsar från servicebutiken har ju väckt en längtan till en torsdagskväll i en smockfull T4-lounge som plötsligt framstår som en lyx.
 

Kimmen00

Medlem
Tycker det är fruktansvärt ruttet o snålt. Går Ju alldeles utmärkt att ha bra frukostbuffé på scandic tex (med förplastad mat etc) samt vilken restaurang som helst serverar ju alkohol? Det är snålhet o inget annat.
 

mha321

Medlem
Noterar också på bilden att det verkligen inte är många av gästerna som har munskydd. Var det inte sagt att det skulle vara krav i loungen, när man inte satt ner på sin plats?
 
Toppen