Senaste nytt

SAS Friends & Family, boka senast 6 September 2020

Bra priser (ca 3100 SEK i SAS Go) och tillgänglighet på Malmö - Miami, mycket trist att jag inte vågar boka och därmed bryter min årliga tradition att åka till Karibien i februari/mars för att förnya Aegean-guldkortet.
 

MLG55

Medlem
En liten påminnelse, denna tråd är inte till för att fråga efter lösenordet till denna kampanj då det inte får publiceras på detta forum öppet.
Senast det begav sig fick vi då en tråd som innehöll 100 inlägg där folk bad om PM vilket förstörde tråden.

Till er som inte har fått lösenordet så finns den på flertalet sociala medier där sas personal publicerat den. Går även att googla fram, samt att det finns en hel del ledtrådar här i tråden.
Vänligen respektera detta.

/Moderator
Ber om ursäkt, för vi ska väl fortfarande vara vänner och familj här inne:)
Har fått koden och enkelt att googla
 

Resetokig

Medlem
Hur tidigt inpå 2021 har ni vågat boka weekend inom Europa? Hörde av mig till chatten tidigare idag som skrev att avbokning mot voucher ska gälla fram till kampanjen slut, men rekommenderade samtidigt att kontakta kundtjänst imorgon då alla är tillbaka på jobbet.
 

palmen

Moderator
Hur tidigt inpå 2021 har ni vågat boka weekend inom Europa? Hörde av mig till chatten tidigare idag som skrev att avbokning mot voucher ska gälla fram till kampanjen slut, men rekommenderade samtidigt att kontakta kundtjänst imorgon då alla är tillbaka på jobbet.
Hur tidigt? Folk bokar väl redan nu weekends för September och även nästa år? SAS har avbokningsregler som kan ge voucher, har inte stenkoll på exakt vad som gäller nu men lär stå i deras Corona faq
 

Resetokig

Medlem
Hur tidigt? Folk bokar väl redan nu weekends för September och även nästa år? SAS har avbokningsregler som kan ge voucher, har inte stenkoll på exakt vad som gäller nu men lär stå i deras Corona faq
Voucher och avbokningsreglerna är bra och det är klart att man kan boka biljetter till september, nyår osv, men jag personligen vågar inte tro att det kan bli av så tidigt. Bokar helst resa i tro om att det kan bli av och är såklart glad om vi får en vocher om det inte blir så.
 

Doctor-X

Medlem
Någon som har hittat en T&R från Sverige till Europa i PLUS med 3 legs för under 3000kr?
Tänker att jag skulle vilja köra en MR och dra in ca 3750p (2 norden-legs + 1 europa-leg som EBD) vardera väg, så totalt 7500p.
 
En liten påminnelse, denna tråd är inte till för att fråga efter lösenordet till denna kampanj då det inte får publiceras på detta forum öppet.
Senast det begav sig fick vi då en tråd som innehöll 100 inlägg där folk bad om PM vilket förstörde tråden.

Till er som inte har fått lösenordet så finns den på flertalet sociala medier där sas personal publicerat den. Går även att googla fram, samt att det finns en hel del ledtrådar här i tråden.
Vänligen respektera detta.

/Moderator

Någon vänlig själ som kan skicka dm om lösenord
Har du läst tråden?
 
Toppen