Senaste nytt

Service i ekonomi på KLM under Covid-19?

palmen

Moderator
Någon som har koll på vad som serveras på KLM inom Europa nu under Covid-19 restriktioner?

Om jag förstått det rätt har man tidigare fått både alkohol och något att tugga på, är det samma fortfarande?
Blir eventuellt en resa om någon månad och tänkte jag kunde prova något nytt nu när priserna med KLM var bra och stoppet i Amsterdam kort. Lounger och liknande är ingen dealbreaker för tillfället.
 

nissefalk

Medlem
Jag flög business med dom från Amsterdam till Göteborg den 6e Juni då var det bara en liten liten låda med en smörgås och en vatten och den låg redan i stolen när vi kom ombord. Det var ett tidigt morgon flyg så frågade in efter något alkoholaktigt, vi var dom ena i business så såg ingen annan dricka något liknande heller.

Lounge utanför EU var öppet vid tillfället men inte den innanför EU, det kanska har ändrats nu.
 

Homer

Medlem
Jag flög business med dom från Amsterdam till Göteborg den 6e Juni då var det bara en liten liten låda med en smörgås och en vatten och den låg redan i stolen när vi kom ombord. Det var ett tidigt morgon flyg så frågade in efter något alkoholaktigt, vi var dom ena i business så såg ingen annan dricka något liknande heller.

Lounge utanför EU var öppet vid tillfället men inte den innanför EU, det kanska har ändrats nu.


Ser ut som det har förbättras nu (om nu inte frukost är betydligt sämre)
FlyerTalk Forums - View Single Post - In-flight Catering Drastically Pared Back
 
Snabbt svar från bästa VD:n på LPI:
f03c944717569b40da6859bfa1e821d0.jpg
 
Toppen