Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

djmanosv

Medlem
Jätte konstig. Jag återkommer när jag får svar, men alla som läser det, bara gå genom en Excel fil som kan laddas ner, filtrera på "Activities" och vänligen kolla om alla månader har trillat in...

upload_2020-7-16_11-7-22.png
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Homer

Medlem
Jag misstänker att något påverkar av returtransaktioner men vi får se. Tack!

Det räcker inte att använda kortet, jag citerar mig själv


I januari använde jag kortet ett halvdussin gånger, samma månad avbokade jag en SAS biljett,
värdet på denna var lägre än köpen men eftersom köp från SAS ger fler poäng/krona blev det negativ intjäning under månaden.
Jag fick inte heller några statusgrundande poäng.
 

Gru

Medlem
På grund av flera SAS avbokningar, har jag mist statusgrundande poäng, trots jag använt kortet varje månad som avtalstexten för kortet föreskriver.
Ringde kundtjänst för SAS Mastercard, dom skulle lägga in en beställning för gällande månader, gissar att det var något dom bara sa. Nu kvittar det då jag inte kvalade in för högre SAS status på grund av Coronan.
 

folo

Medlem
Jag misstänker att något påverkar av returtransaktioner men vi får se. Tack!

Har du negativ extrapoängintjäning blir det inga statuspoäng heller per automatik. Det är bara ett enkelt sätt för SEB att automatkontrollera vem som ska få statuspoäng. Men självklart ska du ha dina statuspoäng eftersom du har använt kortet. Inga problem att kontakta SEB och få poängen manuellt: SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 baspoäng per månad | Sida 164 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

Fredrik

Medlem
Har andra fått extrapoäng de senaste månaderna? Jag låg på minus sista april och har först i juni kommit på plus igen. Inga poäng har dock kommit in på mitt konto vilket jag räknat med? Tänker jag fel?
 

gneken

Medlem
Har andra fått extrapoäng de senaste månaderna? Jag låg på minus sista april och har först i juni kommit på plus igen. Inga poäng har dock kommit in på mitt konto vilket jag räknat med? Tänker jag fel?
Har du läst de senaste inläggen? Scrolla upp lite så hittar du svaret :)
 
Toppen