Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

aikelo

Medlem
Kom fram efter ca 40 min. Hittade Thai first Fra-Bkk men det fick man inte boka sa hon,så det fick bli plan B.
 

Sebbeh

Medlem
Jag kom också fram idag. Bokade 2 platser med nya suits hem från tokyo. Krävs lite pyssel till på den och ska nog ändra utresan. Men en början i alla fall.
 

lillemannen

Medlem
Är den där 89dagars regeln som pratats om en del, alltså att Thai business och first bara kan bokas 89 dagar innan. De kan se den men inte boka.
Bolaget är under rekonstruktion det är inte ens säkert att sina egna statusmedlemmar kommer få använda sina poäng för att boka bonusresor.

Vi är inte ensamma att kunna boka. I många andra flygprogram har man kunnat boka resor innan vi fick tillgång igen. Det är mest vi här på BC som happy för eurobonus 2-4-1 fungerar igen på star alliance och tror det tar slut. Vet faktiskt inte om jag vill flyga iväg pga alla direktiv som finns utanför Europa. Hur ser det ut i vinter igen, kan man undra?
 
Vi är inte ensamma att kunna boka. I många andra flygprogram har man kunnat boka resor innan vi fick tillgång igen. Det är mest vi här på BC som happy för eurobonus 2-4-1 fungerar igen på star alliance och tror det tar slut. Vet faktiskt inte om jag vill flyga iväg pga alla direktiv som finns utanför Europa. Hur ser det ut i vinter igen, kan man undra?

Håller helt med. Bara för att det går att boka nu är det ju inget som säger att man faktiskt kan åka till Asien över t.ex. jul/nyår osv. då man ju ej vet om länderna släpper in oss eller ej. Men i vilket fall är det ju kul att man kan börja boka igen och att det blir lite mer liv här på forumet o diskussioner om att just boka flyg o diverse tips o tricks kring det osv o inte bara massa snack om Corona
 
Toppen