Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

palmen

Moderator
När jag spanade på United tidigare så hittade man rätt många gånger med tillgänglighet men endast för 1 person. Antar att det är de som är möjliga att boka för 2 pers med EB helt enkelt eller har någon annan erfarenhet där?
Nej United visar rätt antal i tillgänglighet, kan du boka 2 platser via United kan du boka 2 platser med Eurobonus. Kan United bara boka 1 plats så är det med extremt stor sannolikhet även så att Eurobonus bara kan boka 1 plats.
Alla mina sökningar där jag jämfört tillgänglighet så har ANA F på United stämt till 100% med Eurobonus tillgänglighet.
 

Rodnt

Medlem
Ni var snabba på att hugga ANA F-platserna! När jag kollade igårkväll fanns ett tiotal datum för vår planerade resa enligt Uniteds sökmotor, när jag ringde hade jag 4 kvar, när jag kom fram efter ca 1:20 i kö så fanns bara ett av dem kvar. Men den lyckades jag hugga! Väldigt nöjd och åter igen levererar detta fantastiska forum!
 

Lukas S

Medlem
Snart får ni en ny datapunkt på uppdaterad kötid - hittade ett fel i en av mina bokningar och måste ringa tillbaka till Tallin... Ringde först vanliga SAS men fick tvärnej, som väntat :)

Tog 1h 30m att komma fram nu. De tog alla uppgifter och sa att det skulle ta lite tid att fixa men att jag inte behövde oroa mig. Kort därpå försvann bokningen helt från SAS-appen. Bådar gott :)
 

Frisk78

Medlem
Lite offtopic men det har ju i alla fall med Tallin-bokning att göra:

Går det att betala skatter och ev. bokningsavgift med voucher från Sas när jag ska boka en 2-4-1?
 
Toppen