Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

Crille81

Medlem
Försöker du boka *A på SAS hemsida?

Då delen för att köpa bonusresor inte är öppna ännu så går det inte. Gissningsvis kollar du på vanliga revenue-resor med *A på SAS hemsida - och då går det inte att applicera vocher.

Nej sorry, testade en SAS bokning och där syns Fly Premium och 2-4-1 voucher som går ut 2020-12-31 men inte den nya som blev intjänad 2020-04-29.
 

Brandten

Medlem
Nej sorry, testade en SAS bokning och där syns Fly Premium och 2-4-1 voucher som går ut 2020-12-31 men inte den nya som blev intjänad 2020-04-29.
Det är väl så (precis som hos Tallinn) att den närmaste visas / används. Gör en bokning så dyker säkert nästa upp som då går ut 2021-12-31?
 

Filip

Medlem
Det är väl så (precis som hos Tallinn) att den närmaste visas / används. Gör en bokning så dyker säkert nästa upp som då går ut 2021-12-31?
Nja, man brukar kunna se mer än en voucher. Se min skärmdump. Däremot ser jag inte min 3.e som går ut 2021.
 

Attachments

  • Screenshot_20200712-112631_Chrome.jpg
    Screenshot_20200712-112631_Chrome.jpg
    50 KB · Visningar: 321
Fast det kan vara knepigt att boka online om man inte har poängen för att täcka upp.
Tallin bör dock fixa problemet.
Jag menar att om man har två vouchers men bara ena syns och vill lösa problemet själv så kan man boka med den voucher som syns, även om det är den andra som inte syns man egentligen vill använda. Man ringer sedan in till SAS och ber dom byta voucher på bokningen.

Eller så väntar man på att SAS fixar sin hemsida, men min gissning är att resan har bokats av någon annan innan dess att det är åtgärdat ;)

Edit: och har man bara en voucher, ja då har man spenderat för lite :)
 
Toppen