Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

HansO

Medlem
Bokade i dag till Manila i mitten på februari och hem i början på mars. Det fanns med Turkisk Airlines i business för 2 pers. Priset blev 738/person
Har aldrig åkt med dom. År det någon som vet om dom är bra eller har jag dragit en nit lott?
 

Samosaguas

Medlem
Bokade i dag till Manila i mitten på februari och hem i början på mars. Det fanns med Turkisk Airlines i business för 2 pers. Priset blev 738/person
Har aldrig åkt med dom. År det någon som vet om dom är bra eller har jag dragit en nit lott?
Jag tyckte Turkish Airlines var bra när vi testade från Japan. God mat och bra service. Vet att en hel del är skeptiska till deras säkerhetsarbete dock. Jag rapporterade om vår resa här: Till Japan i business med Swiss och tillbaka med Turkish (och LCC till Okinawa!) | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

chazzie

Medlem
Gäller detta endast 2-4-1-bokningar? Eller kan man ringa och boka "vanliga" Star Alliance-bokningar också, även som en stackars Silver-medlem via vanliga telefontjänsten?
 
Ja, nya vouchers man får går ut vid nyåret året efter. Men för alla de som haft vouchers som gick ut 2019 och de skulle rest nu under Corona och fått avboka så har vouchers förlängts till sista augusti 2020.
Hade inte kolla på detta - skedde det automatiskt eller måste man kontakta AMEX eller SAS?
 
Toppen