Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-4-1-gränsen 2020?

När når du gränsen?

  • Januari

    Votes: 5 2,6%
  • Februari

    Votes: 6 3,1%
  • Mars

    Votes: 10 5,2%
  • April

    Votes: 17 8,8%
  • Maj

    Votes: 17 8,8%
  • Juni

    Votes: 26 13,5%
  • Juli

    Votes: 17 8,8%
  • Augusti

    Votes: 12 6,2%
  • September

    Votes: 11 5,7%
  • Oktober

    Votes: 13 6,7%
  • November

    Votes: 16 8,3%
  • December

    Votes: 20 10,4%
  • Inte alls

    Votes: 18 9,3%
  • För fort

    Votes: 5 2,6%

  • Total voters
    193

Davvelavve

Medlem
Trodde på december men verkar bli juli. Blir min första voucher någonsin och den börjades tjänas in från slutet av februari. Hyra på över 10k har hjälpt till endel.

Man kanske ska säga upp det lagom till den triggas och skaffa ett Classic för att försöka trigga en där med?
 

Samosaguas

Medlem
Trodde på december men verkar bli juli. Blir min första voucher någonsin och den börjades tjänas in från slutet av februari. Hyra på över 10k har hjälpt till endel.

Man kanske ska säga upp det lagom till den triggas och skaffa ett Classic för att försöka trigga en där med?
Eller så skaffar du ett Elite och triggar två till istället ;)
 

Samosaguas

Medlem
Igår nådde jag första vouchern så borde inte vara några problem att nå två stycken på mitt Elite i år också. Man får bara hoppas att man hittar något bra sätt att använda dem också.
 

bvs

Medlem
Första vouchern i januari, sen styrde jag om det mesta till MR iom osäkerheten med corona. Nådde gränsen för voucher nummer två nu i veckan
 
Når den snart, har 9k kvar.
Vilket gör att jag kommer ha 2 vouchers (1 går ut i år) och ca 200k poäng. Verkar dock inte gå att boka några awardresor än eller har jag missat det? Finns det några indikationer på när det kommer gå?
 

Samosaguas

Medlem
Når den snart, har 9k kvar.
Vilket gör att jag kommer ha 2 vouchers (1 går ut i år) och ca 200k poäng. Verkar dock inte gå att boka några awardresor än eller har jag missat det? Finns det några indikationer på när det kommer gå?
Rena SAS-biljetter går att boka för poäng. Dock är Star Alliance-bokningar stängda än så länge och ingen som vet när de öppnar. Det går dock att ändra bokade poängresor.
 
Toppen