Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.

gusten

Medlem
Första gången på ett spöklikt Arlanda på dryga två månader. Allt stängt - öde hallar och gate areas. Rader med parkerade flygplan utanför. Märklig känsla. På väg till Helsingfors och Finnair är tydligen stenhårda gällande munskydd. Ren tur att jag kom över några sådana i helgen.

Stay safe!

DCE39C89-0C6D-43D9-B0B5-39EDFF6CDDAA.jpeg E0508688-6610-4757-B108-EA064A875937.jpeg
 

mha321

Medlem
På väg till Helsingfors och Finnair är tydligen stenhårda gällande munskydd. Ren tur att jag kom över några sådana i helgen.
Fick du läge att se om det fanns någon affär öppet som säljer det? (det är väl inte mycket öppet, men det finns ju både apotek och pressbyrån normalt)
 

Mr.cake

Medlem
Första gången på ett spöklikt Arlanda på dryga två månader. Allt stängt - öde hallar och gate areas. Rader med parkerade flygplan utanför. Märklig känsla. På väg till Helsingfors och Finnair är tydligen stenhårda gällande munskydd. Ren tur att jag kom över några sådana i helgen.

Stay safe!

Visa bifogad bild 109156 Visa bifogad bild 109155

Ett vänligt påpekande, tror att andningskyddet ser ut att sitta upp och ner. Metalldelen är till för att forma sig till näsbenet. Trevlig flight!
 

gusten

Medlem
Fick du läge att se om det fanns någon affär öppet som säljer det? (det är väl inte mycket öppet, men det finns ju både apotek och pressbyrån normalt)

Nej, flyget gick från F piren så jag passerade inte apoteket. Men tvivlar starkt på det. Allt var nedstängt och det har saknats skydd på samtliga apotek jag besökt i Stockholm. Skall bli intressant att se om det är bättre ställt med detta i Finland.
 

Glenn E

Medlem
Hej från lobby loungen på Pullman South Shanghai Hotel.
Executive loungen är ju stängd och idag är det bara jag som har Accor Platinum förmånerna. Ingen buffé. Allt lagas fräscht. Bra sätt att få middag efter jobbet.
Man har en varmrätt ändras varje dag. Idag är det stekt lax, min favorit av varmrätterna. Innan dess får man några smårätter och efter melon och desserter om man vill. Bra viner och annat finns också.
Så i brist på flyg lounger berättar jag det här istället:)
2B1CEE6C-8367-4F24-A8BA-80E9FC475AEC.jpeg
A115112E-AB32-46A5-B76F-C641F117A9FD.jpeg
A7875E18-7427-4B09-822E-D8CD324F329C.jpeg
 

samet

Medlem
Nej, flyget gick från F piren så jag passerade inte apoteket. Men tvivlar starkt på det. Allt var nedstängt och det har saknats skydd på samtliga apotek jag besökt i Stockholm. Skall bli intressant att se om det är bättre ställt med detta i Finland.

Centralstationen hade i fredags, kollegor som var inne å köpte en 50-pack.
 

pep

Medlem
OT:
Centralstationen hade i fredags, kollegor som var inne å köpte en 50-pack.
Jesus! I 50-pack? USA og Danmark har vi kun 6-packs eller 12 packs. Medmindre vi koeber hele kasser!
Mundbind: Bare brug et toerklaede og bind det omvendt. Lettere at vaske og koster ikke hvis du har i forvejen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen