Senaste nytt

Qatar Airways 100,000 complimentary tickets for healthcare professionals

Gus

Medlem
fail igår igen.. bara error/inget händer. Sen är biljetterna slut :(
Kämpa på, vi ska klara det här tillsammans!! Testa med två mobiler/datorer och tryck exakt kl 23.00 på registreringsknappen. Ha typ text tv på för att se när klockan slår över till 23.00.
 
13C7B253-E52D-45D2-BF68-B75356206B94.jpeg


Där satt den! Så får vi se vad som händer nu...
 

Gus

Medlem

Alf

Medlem
Väldigt många på forumet som verkar jobba inom vården nu, hade varit intressant att läsa om innan i tråden medlemmar presenterar sig. Kanske läge för lite trådar med medicinska råd från den nyupptäckta expertisen kanske? Det skulle uppskattas!

Frågan kan onekligen verka berättigad. Dessutom är forumet övervägande mansdominerat så min slutsats blir att många medlemmar här i tråden har en respektive som jobbar inom vården. Man fick ju åka två på erbjudandet. Sedan tror jag inte att Qatar kommer att lägga ner särskilt mycket tid på att kolla upp riktigheten i uppgifterna som lämnas.
 

taxvalp

Medlem
Snyggt! :) Jag körde också med personnummer. Det är väl personen vid incheckningen på arlanda som bestämmer om alla dokument är giltiga? Man bör kunna resonera med den personen angående personnummer.

Ja, jag tror inte att det blir några problem på Arlanda med diverse papper i beredskap. Har också svårt att se att Qatar skulle neka ombordstigning på hemvägen om man har papper i ordning. Men först gäller det att få en kod...
 
Toppen