Senaste nytt

Qatar Airways 100,000 complimentary tickets for healthcare professionals

Gus

Medlem
Koderna tog slut snabbt igår ikväll. Klockan 23.02 fick jag meddelandet att andelen var uppnådd. Samma för er?
 

Gus

Medlem
Tankar och funderingar.

1. Vad är det som gör att vissa kommer fram och får en kod? Slumpen?

2. Någon som vet om man måste fylla i födelsedatum på Qatars biljetter? Det måste man kanske på alla flygbolag nuförtiden? Är sugen på att ta med dottern, 4 år, på en resa, men biljetterna gäller visst bara för barn 12+.

3. Om Sverige inte släppt på avrådan till resa före december så är väl detta erbjudande tämligen värdelöst? Och även om avrådan är släppt så har väl många länder restriktioner för inresa?

Ändå en otroligt fin gest av Qatar Airways.
 

Flyer722

Medlem
Tankar och funderingar.

1. Vad är det som gör att vissa kommer fram och får en kod? Slumpen?

3. Om Sverige inte släppt på avrådan till resa före december så är väl detta erbjudande tämligen värdelöst? Och även om avrådan är släppt så har väl många länder restriktioner för inresa?

Ändå en otroligt fin gest av Qatar Airways.

1. Tror det är slumpvis. Jag fick meddelandet på första försöket, är det någon som har fått error och sedan lyckats få meddelandet om 48timmar?

3. när jag kollade igenom destinationer så var det endast 84 av Qatars destinationer som gällde och kommer att dra igång vid slutet av juni. Många datum i augusti var full price och gick icke med kampanjkoden. Så bokade i november till Australien Perth/Sydney, för 1487kr/pp. Kommer troligtvis att ändra biljetten senare.
 

Doctor-X

Medlem
1. Tror det är slumpvis. Jag fick meddelandet på första försöket, är det någon som har fått error och sedan lyckats få meddelandet om 48timmar?

Fick mitt meddelande igår direkt på första försöket, efter det var det bara error.
Inte gått 48h än för mig utan bara 24h så återstå att se om någon kod dyker upp imorgon!

@Flyer722 har du lust att dela en printscreen på skatterna du betalade så man kan få en uppfattning om vilka avgifter som man betalar för och vilka som faller bort?
 

Gus

Medlem
Nu kom jag igenom, på första försöket, precis som @Flyer722 rapporterade om. :)

Dock har min fru inte fått någon kod ännu, och nu har mer än 48 timmar gått sedan hon registrerades i förrgår. Inget i skräpposten heller. :rolleyes:

Vi försökte registrera min fru på nytt, då kommer "You have submitted your details already." upp. Det borde väl betyda att hon är registrerad?
 

Gus

Medlem
Min fru fick koden inatt. Så det tog 48 h och 50 minuter för henne att få koden :).

Riktigt spännande detta. Jag är otroligt glad men enda nackdelen är att man måste betala för barnen, och de kostar ju som en vuxen i princip. Men kan ju bjuda med svärföräldrarna, de hade nog blivit riktigt överraskade.
 
Toppen