Senaste nytt

SAS Webshopping

Homer

Medlem
Hallon sänkt till 750 poäng (fortsatt 100kr från refunder)

Dagens Industri 500poäng (osäker, men var det inte mer tidigare?)
 

Ilmu90

Medlem
Ser att Accent inte finns med på webshoppen längre. Ser inte heller någon ruta på deras hemsida där man fyller i sitt eurobonusnr. Kan man fortfarande få poäng för köp hos dem via nätet?
 

Homer

Medlem
Ser att Accent inte finns med på webshoppen längre. Ser inte heller någon ruta på deras hemsida där man fyller i sitt eurobonusnr. Kan man fortfarande få poäng för köp hos dem via nätet?

De är ju på vippen att gå i kk, kanske därför de är borta?
Företrädare för styrelsen i Venue Retail Group AB (publ) har begärt att tingsrätten avvaktar med beslut om ansökan om konkurs - Venue Retail Group
Venue Retail Group AB (Publ) är en ledande aktör inom väskor, skor och accessoarer i Sverige och Norge med totalt 114 butiker. Verksamheten drivs genom de helägda kedjorna Accent, Morris, Rizzo samt avdelningar på NK med ett utbud av egna och externa varumärken.



Edit: de fysisk butikerna finns kvar här
SAS EuroBonus Member Portal

Jag gjorde en efterregstrering för 4 veckor sedan men har fortfarande inte fått några poäng
 
Last edited:
Såg i min senaste Mercedes Me katalog att företaget Grohe har en deal med Eurobonus med 4000 eurobonus points. Har inte läst conditions men finns tydligen på sas-eurobonus.grohe.se
 
jag har stora problem med shopping via AliExpress, det har funkat väldigt bra tidigare men nu är det katastrof, jag har mailat till Loyalty Key flera gånger och bett dom stöta på men dom säger att man bara ska vänta, jag försökte förklara att Loyalty tjänar pengar på att jag handlar och det borde vara i deras intresse att stöta på AliExpress men dom skiter i det.
Dessa har jag inte fått ännu, äldsta sedan augusti förra året.
AliExpress, 2 637 Poäng, 26-11-2019
AliExpress, 3 220 Poäng, 13-11-2019
AliExpress, 2 960 Poäng, 31-10-2019
AliExpress, 2 969 Poäng, 27-09-2019
AliExpress, 6 329 Poäng, 20-09-2019
AliExpress, 4 727 Poäng, 06-09-2019
AliExpress, 5 982 Poäng, 23-08-2019
Någon som vet vad man kan göra ?
 
Såg i min senaste Mercedes Me katalog att företaget Grohe har en deal med Eurobonus med 4000 eurobonus points. Har inte läst conditions men finns tydligen på sas-eurobonus.grohe.se
"Erbjudandet är giltigt för alla köp av kampanjprodukter från 01.04.2020 till 31.05.2020 oavsett återförsäljare i Norge, Sverige eller Danmark. Endast två köp per EuroBonusmedlem kan bli registrerade under kampanjperioden. Köpet måste vara genomfört under perioden (från 01.04.2020 till 31.05.2020). Den kompletta listan på produkter som ingår i erbjudandet finns nedan. Poäng blir inte registrerade om inte kvittot laddas upp och bifogas i formuläret. Registreringen av poäng måste göras senast 31.07.20."
Dock jävligt dyra poäng, såg ut som man fick lov att punga ut 15-20k för en sådan produkt.
 
Toppen