Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svarar mig själv efter ringt runt lite, 2019 kuponger är förlängda men 2020 är för nuvarande fortfarande bara bokningsbara i 2020 men det går att resa in i 2021 med dem så länge du bokat i 2020.
 

palmen

Moderator
Svarar mig själv efter ringt runt lite, 2019 kuponger är förlängda men 2020 är för nuvarande fortfarande bara bokningsbara i 2020 men det går att resa in i 2021 med dem så länge du bokat i 2020.
Ja det är standard. Om bara bokningen av star alliance kommer igång till efter sommaren så folk har någon månad på sig att boka förlängs de nog inte. Det är lite väl tidigt att redan nu titta på att förlänga något som har 8 månader giltighet kvar.
 

aikelo

Medlem
Svarar mig själv efter ringt runt lite, 2019 kuponger är förlängda men 2020 är för nuvarande fortfarande bara bokningsbara i 2020 men det går att resa in i 2021 med dem så länge du bokat i 2020.
Hur länge är de förlängda? Kan inte se min pga har en "nödbokning" med sas i Sept på min 241 just nu
 

Canadien

Medlem
Ringde o prata med de. I mitt fall har jag en voucher som jag fick 2019 dvs den löper ut 31 dec 2020. Den går inte att förlänga enligt supporten. Om någon skulle höra något annat får ni gääärna dela med er av det.
Det kommer garanterat upp här när det blir dags och SAS återöppnat möjligheten att boka Star Alliance awards.
 

Alf

Medlem
Det borde komma en förlängning längre fram i höst när det kanske så sakta börjar rulla igång. Man har ju redan förlorat nästan ett halvår på att man inte kunnat boka på vouchern.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen