Är det fler som har haft problem med Amex i Holland?
Nu har mitt kort blivit tillfälligt spärrat för anda gången sedan nyår, har inga obetalda fakturor , eller nya köp öht (inga misstänkta köp heller)
Dom ringer ungefär varannan månad sedan jag skaffade kortet, och jag missar oftast deras samtal. (dom gånger som jag har talat med dom så ställer dom sina kontrollfrågor, och har inget vettigt skäl att ringa egentligen)
Vid ett flertal gånger så har jag hunnit att svara, men samtalet bryts direkt...
Amex här hemma har ringt mig 1 gång på flera år, och det var när jag var ny kund och hade använt kortet väldigt flitigt första veckan.
Vad håller Amex.nl på med egentligen?
Funderar på att säga upp kortet nu efter hur dom agerar, samt att kortet i sig är ju helt värdelöst att ha just nu i dagens läge, enda anledningen att behålla kortet vore för travel vouchern som jag inte har hunnit att nytta ännu