Senaste nytt

Upp till 5000 EuroBonus-poäng hos Hertz

Homer

Medlem
Nytt bud nu, nu är det inte villkorens fel längre utan att jag inte angett "PC number", men det var ju ifyllt via kampanjen per automatik. Någon som vet om man kan se det i bokningen på något sätt att det faktiskt är med?

Titta på bokningen via:
Modify/cancel
Kontrollera, ändra eller avbeställ en bokning
 
Last edited:

Flytoheaven

Medlem
Nu har Hertz skärp till sig. Har klagat på de senaste 4 hyrorna som skulle ge mig 3000 eurobonus poäng men har nu fått 6000 x3 + 8000 poäng. Inget skriftligt svar på klagomålet men helt plötsligt så sköt mitt eurobonus saldo upp i taket. Tack Hertz!! :)
 
Märkligt nog har jag inte fått några poäng alls från min hyra 21-23 Februari. Har ni behövt vända er till hertz för dessa poäng eller gått per automatik?
 

pswe

Medlem
Märkligt nog har jag inte fått några poäng alls från min hyra 21-23 Februari. Har ni behövt vända er till hertz för dessa poäng eller gått per automatik?
Hertz verkar ha något strul med hyror i Sverige just nu.
Fick för en hyra i slutet av januari häromdagen, saknar för flera under februari.
Det som är lite märkligt är att jag någon dag före poängen dök upp fick kundenkäten för hyran i januari, får det att kännas som någon hantering som inte fungerat, fakturan och betalningen kom som vanligt någon dag efter avslutad hyra.
 

Non-stop

Medlem
Märkligt nog har jag inte fått några poäng alls från min hyra 21-23 Februari. Har ni behövt vända er till hertz för dessa poäng eller gått per automatik?

Hade en hyra i januari där jag fick höra av mig till Hertz för att få poäng och har haft ytterligare två hyror i slutet av februari där poängen fortfarande lyser med sin frånvaro.
 
Tajmat nog fick jag mina poäng nu för hyran, dock bara 1000poäng vilket skulle varit 5000poäng. Får ta och ringa dem och kolla upp detta så det blir rätt =)
 

ESNZ

Medlem
Bokade Eurobonus Weekendkampanj i mitten av februari och fick besked vid uthämtandet av bilen (var på ett downtownkontor) att Eurobonuspoäng bara krediteras vid hyra från flygplatskontorvid ankomst med SAS. Kampanjen var dock giltig men inga poäng var att hämta. Extremt märkligt och aldrig varit med att de gör skillnad på olika typer av kontor i Sverige och att poängen bara kopplas till en flygankomst. Fick samma svar när jag frågade en annan säljare när bilen lämnades åter. Mejlat kundtjänst men inte fått återkoppling eller kreditering. Någon som hört något liknande?
 

Berglund

Medlem
fick besked vid uthämtandet av bilen (var på ett downtownkontor) att Eurobonuspoäng bara krediteras vid hyra från flygplatskontorvid ankomst med SAS.
Det är fel, ingenstans i kampanjvillkoren stod det något om det. Låt dig inte luras av en enskild medarbetare som bevisligen inte har en aning om vad som gäller. Ring den svenska kundtjänsten, som stänger kl 16.00 alla vardagar, lägg fram ditt ärende där så brukar de vara hjälpsamma.
 

pswe

Medlem
Tajmat nog fick jag mina poäng nu för hyran, dock bara 1000poäng vilket skulle varit 5000poäng. Får ta och ringa dem och kolla upp detta så det blir rätt =)
Nånting har rasslat till hos Hertz, plötsligt verkar de ha processat en del gamla hyror, både i sitt egna system och mot SAS. Tyvärr har även jag drabbats av att 4000 poäng trillat bort :(
 

Gizmokvack

Medlem
Samma här!
Bokade på poängkampanj mitten av februari. Skulle fått 5k poäng men endast fått 1500p (som dock betalades ut direkt efter avslutad hyra)

Jag har för några veckor sedan fyllt i deras webformulär utan återkoppling, även mejlat för ett par dagar sedan utan återkoppling.

Ni med erfarenhet, det bästa är att lyfta luren och ringa dem?
 
Toppen