Senaste nytt

Vad serveras i SAS Loungen idag?

Idag riktigt gott. Janssons Frestelse, Pumpasoppa och en sjukt god kall pasta med mör kyckling. Något har hänt med utbudet till det bättre. Till och med krutongerna har fått sig ett lyft, rustika med balndning av både mörkt och ljust bröd.
Oj, bjuder SAS på mat som faktiskt har 100% skandinaviskt ursprung? Sorry, som matnörd var jag tvungen att kommentera det den här veckan!

Janssons frestelse – Wikipedia
 

Flytoheaven

Medlem
Frågade personalen idag i Guldloungen på T5 ARN hur ofta de byter meny och enligt dom så byts det varje onsdag. 4 menyer som är bestämda. Sen kommer det 4 nya. Är i loungen 2ggr vecka och kan nog tycka att det inte riktigt följs. Blev visad menykorten som står till höger om kaffemaskinen, nytt för mig och kanske nån annan som läser detta.
20200223_202758.jpg 20200223_202856.jpg
 

GOTBound

Medlem
Frågade personalen idag i Guldloungen på T5 ARN hur ofta de byter meny och enligt dom så byts det varje onsdag. 4 menyer som är bestämda. Sen kommer det 4 nya. Är i loungen 2ggr vecka och kan nog tycka att det inte riktigt följs. Blev visad menykorten som står till höger om kaffemaskinen, nytt för mig och kanske nån annan som läser detta.
Visa bifogad bild 106740 Visa bifogad bild 106741

Bra med tydlig allergen-information, att fråga ger olika svar beroende på hur mycket den man frågar råkar veta.

EK
 

patteng

Medlem
Längesedan jag var i SAS loungen på eftermiddagen på Landvetter (GOT), någon som vet om de serverar sprit där och vad för sorter isåfall?
 
Toppen