Senaste nytt

ANA öppnar Tokyo Haneda-Stockholm under 2024 (tidigare planerat 2020)

palmen

Moderator
Fick precis följande mail om kampanjpriser på den nya rutten, bokas under februari.

Screenshot_20200213-182448_Email.jpg
 

Agö

Medlem
Och här kommer lite information om ny codeshare för SAS operated by ANA.

SAS at the launch of summer 2020 season is adjusting codeshare routes with ANA, covering the latter’s service via Tokyo Haneda, instead of Tokyo Narita. Planned new codeshare routes from 30MAR20 as follows.

SAS operated by ANA
Tokyo Haneda – Fukuoka
Tokyo Haneda – Nagoya
Tokyo Haneda – Osaka Itami
Tokyo Haneda – Sapporo New Chitose


SAS adjusts ANA domestic Japan codeshare routes from late-March 2020 :: Routesonline
 
Och här kommer lite information om ny codeshare för SAS operated by ANA.

SAS at the launch of summer 2020 season is adjusting codeshare routes with ANA, covering the latter’s service via Tokyo Haneda, instead of Tokyo Narita. Planned new codeshare routes from 30MAR20 as follows.

SAS operated by ANA
Tokyo Haneda – Fukuoka
Tokyo Haneda – Nagoya
Tokyo Haneda – Osaka Itami
Tokyo Haneda – Sapporo New Chitose


SAS adjusts ANA domestic Japan codeshare routes from late-March 2020 :: Routesonline
Vad har SAS codeshare att göra med ANAs linje? ANA kan väl inte göra codeshare med sig sjäva?

Tror ditt inlägg passar bättre här:

SAS öppnar Köpenhamn-Haneda, stänger Narita | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

molntankar

Medlem
Fick precis följande mail om kampanjpriser på den nya rutten, bokas under februari.

Visa bifogad bild 106219

Jag kunde inte hålla mig.

Köpe en i ekonomi t/r i höst. Inte den billigaste, men någon sorts kampanjpris påstod de att det var. 100% till EuroBonus.

Ska faktiskt bli kul att testa denna tycker jag! Jag ser fram emot att kliva på i Stockholm och av i Tokyo utan att behöva göra det någon annanstans på vägen :D
 

Resenären

Medlem
ag ser fram emot att kliva på i Stockholm och av i Tokyo utan att behöva göra det någon annanstans på vägen :D
Helt min tanke/idé också. Ett par goda vänner i Japan har länge 'önskat' att vi kommer och hälsar på. Nu kanske det blir verklighet till hösten. Det är trots allt 16 år sedan vi var i soluppgångens land. Då som nu blir det resa i business.
 
Toppen