Senaste nytt

SAS -Det finns inget skandinaviskt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Scanwing

Medlem
Lyckades se den nu, var ingen fullträff men heller ingen katastrof. Klassisk mellanmjölk.

Tänk vad ett ord i en reklam gör skillnad,hade de bara sagt everything hade reklamen känts mer positiv.

What is truly Scandinavian? Nothing!
What is truly Scandinavian? Everyting!
 
Problemet är inte att Sverige o Skandinavien är ett litet område med stort utbyte med omvärlden.

Problemet är att SAS hävdar i reklamfilmen att det inte finns något skandinaviskt. Det är felt rent faktamässigt. Och det är moraliskt förkastligt.

Ett skandinaviskt flygbolag som påstår att Skandinavien inte finns. Jag fattar ingenting.
Jodå, som jag hänvisade till innan, lyssna och se runt 1 minut och 40 sekunder in i filmen, där säger de vad som är unikt skandinaviskt.

Gå inte på allt vad högertrollen säger på flashback och andra forum. Allt handlar ju nuförtiden om att äga narrativet vilket vissa vill göra med storleken av reaktioner, då blir det en självuppfyllande profetia. Men vi är ju bättre än så här på BC!

Edit: man ser ju i och för sig även här på BC en ökning av inlägg från konton som vanligtvis inte används frekvent. Oavsett så har ju nivån hittills varit förhållandevis hög.
 

McFace

Medlem
Jodå, som jag hänvisade till innan, lyssna och se runt 1 minut och 40 sekunder in i filmen, där säger de vad som är unikt skandinaviskt.

Gå inte på allt vad högertrollen säger på flashback och andra forum. Allt handlar ju nuförtiden om att äga narrativet vilket vissa vill göra med storleken av reaktioner, då blir det en självuppfyllande profetia. Men vi är ju bättre än så här på BC!

Edit: man ser ju i och för sig även här på BC en ökning av inlägg från konton som vanligtvis inte används frekvent. Oavsett så har ju nivån hittills varit förhållandevis hög.

Absolut. Jag tror de är ryska bottar. Påverkansoperation mot Sveriges elit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen