Senaste nytt

Kampanj: Få 13000 poäng med Fortum El

Dealen på Arlanda finns inte på webben. Jag signade dealen med informationen att det var 13 000 poäng vid driftstart, och sedan 250 poäng per månad och ingen uppsägningstid. Ringde in och fick det bekräftat och har ett sms som bevisar det. Återstår att se om det fungerar. De sa samma sak till mig. Ta poängen och säg upp abonnemanget om du hittar bättre pris någon annan stans efter 1 månad.
13.000 vid start låter som en jäkla bra deal!
 

Big Birger

Medlem
Dealen på Arlanda finns inte på webben. Jag signade dealen med informationen att det var 13 000 poäng vid driftstart, och sedan 250 poäng per månad och ingen uppsägningstid. Ringde in och fick det bekräftat och har ett sms som bevisar det. Återstår att se om det fungerar. De sa samma sak till mig. Ta poängen och säg upp abonnemanget om du hittar bättre pris någon annan stans efter 1 månad.
Jodå. Det fungerade. Fick bekräftat idag via chatt att jag har 0 månaders bindningstid och 2 månaders uppsägningstid. Besvikelsen när jag inte ens behövde tjafsa och visa sms:et jag fått från kundtjänst tidigare som bevis.

Så nu testar jag "Tibber" utan bindningstid. Kan bli kul att följa elpriset per timme i deras app. Ingen bindningstid, så jag är öppen för nya kreativa möjligheter. Spänning i elbranschen.
 
Så nu testar jag "Tibber" utan bindningstid. Kan bli kul att följa elpriset per timme i deras app. Ingen bindningstid, så jag är öppen för nya kreativa möjligheter. Spänning i elbranschen.
Jag har precis börjat köra Tibber from slutet på januari. Än så länge funkar allt bra och de hade en bra värvningskampanj där både den som bjuder in och den som blir inbjuden får 500 kr att handla för i deras webshop.
 

SK4628

Medlem
Jodå. Det fungerade. Fick bekräftat idag via chatt att jag har 0 månaders bindningstid och 2 månaders uppsägningstid. Besvikelsen när jag inte ens behövde tjafsa och visa sms:et jag fått från kundtjänst tidigare som bevis.

Så nu testar jag "Tibber" utan bindningstid. Kan bli kul att följa elpriset per timme i deras app. Ingen bindningstid, så jag är öppen för nya kreativa möjligheter. Spänning i elbranschen.

Beställde själv precis via Fortums hemsida och fick bekräftelsemejl att avtalet är tillsvidare. Helt klart en attraktiv deal!
 

djmanosv

Medlem
Jag är redan kund av Fortum men försökte ansöka via Fortums / SAS websidan

Fick svaret :
Kod:
Det avtal du tecknat via vår hemsida är en kampanj som enbart gäller nya kunder till Fortum, då du är kund idag har avtalet inte blivit godkänt. Självklart har du möjligheten att teckna ett SAS eurobonusavtal ändå, men då ser villkoren lite annorlunda ut.

Det SAS Eurobonusavtal du har möjligheten att teckna har samma elpris, inköpspris utan påslag. Men månadsavgiften är däremot ordinarie 89kr/månad och som nuvarande kund får du tyvärr inte några välkomstpoäng men självklart 250poäng/månad löpande så länge du har avtalet. Bindningstiden på avtalet är 12 månader och uppsägningstiden därefter är endast 2 månader.

Om du önskar att vi lägger in det ordinarie SAS Eurobonus-avtalet till dig så behöver du bara svara på det här mejlet.

Om du har fler frågor är du hjärtligt välkommen att kontakta oss på telefon 020-46 00 00 eller via e-post kundservice@fortum.com

Vi värnar om våra kunders integritet. Läs mer om detta i vår integritejavascript:void(null);tspolicy som finns på www.fortum.se/samtycke
 
När jag skaffade dealen via sajten i går stod det tydligt att det inte är någon bindningstid. Helt plötsligt en väldigt attraktiv deal. Fortfarande 10000 i sign on-bonus.
 
  • Gilla
Reactions: ekf

Skogi

Medlem
När jag skaffade dealen via sajten i går stod det tydligt att det inte är någon bindningstid. Helt plötsligt en väldigt attraktiv deal. Fortfarande 10000 i sign on-bonus.
3cb3028c5194a56c929d8842b57d8e94.jpg


Gav mig också in i leken, men väldigt noggran med att dokumentera allt. Känns spontant för bra för att vara sant.
 
Toppen