Senaste nytt

Lounge meetings

famhanssons

Medlem
Finns det någon som har möjlighet att gästa in min dotter på ARN T5 någon gång mellan 09,00 och 10,00 nu på torsdag den 23/1? Tyvärr flyger jag fakirflight redan 06,00 och kan inte hjälpa henne.
 
Nästa vecka hjälper jag gärna till med gästning om det kan vara till glädje för någon. På utresan behöver jag ta en kort tur in till Stockholm, därav "luckan". Tar också gärna emot en gästning till Pontus på ARN.

29 JAN ARN 11:00 - 12:00 & 15:00 - 16:30 SAS Gold - Gästar gärna 1
31 JAN HAM 15:00 - 16:15 - Senator - Gästar gärna 1
31 JAN CPH 17:30 - 18:00 SAS Gold - Gästar gärna 1
31 JAN ARN 19:30 - 20:30 SAS Gold eller T4 - Gästar gärna 1
 

John Rambo

Medlem
Loungekris imorgon fredag 31 Januari - mitt nya Amex Platinum ligger hemma i Skåne, och jag flyger hemmåt imorgon kväll. Enligt amex kundtjänst finns det ingen möjlighet att lösa detta utan att jag har kortet med mig, således tänkte jag pejla här om någon har möjlighet att gästa in mig varsomhelst på Arlanda imorgon från 14:00? Delar gärna ett glas och några bra historier o_O
 

trekker

Medlem
Loungekris imorgon fredag 31 Januari - mitt nya Amex Platinum ligger hemma i Skåne, och jag flyger hemmåt imorgon kväll. Enligt amex kundtjänst finns det ingen möjlighet att lösa detta utan att jag har kortet med mig, således tänkte jag pejla här om någon har möjlighet att gästa in mig varsomhelst på Arlanda imorgon från 14:00? Delar gärna ett glas och några bra historier o_O
Har du inte Amex appen? Eller finns inte den i Sverige?
 
Lite ont om tid kanske, men om någon är på CPH just nu, och vill komma in i SAS Guld så är jag här i 30 minuter till och kan gästa in vederbörande.
 

John Rambo

Medlem
Jo den finns men framgår verkligen kortnumret i den? Antar att Pontus åtminstone vill ha numret.

Damen på Amex kundtjänst sade att Pontus är mycket noga med att man måste uppvisa kortet, och att appen inte räcker. Men klart, om ingen kommer att kunna gästa in mig imorgon, så ska jag förstås prova detta.

Edit: Och sant - kortnummret finns inte synligt i appen, men däremot så är ju kortet aktiverat i apple pay, så en kortläsare skulle ev. kunna lösa det.
 
Toppen