Senaste nytt

23OCT12 Helsingfors-Arlanda KF847 b733

Hej,
chekade in just till morgon dagens flyg och vad lite förvånad om information som jag hittade...

23OCT12 ARN-HEL KF862 B717 - som vanligt med KF
23OCT12 HEL-ARN KF847 B733 - ???

Nu frågan är vet någon om vilket bolag opereras denna KF847? KF har ju inga B733 plan eller kan det vara något plan som lånats från OV?

2012-10-22 21-54-27.png
 

falling

Medlem
Danska Jet time har flugit en del åt Blue1 med sina 737or i förra veckan i alla fall, skulle gissa att det är de som flyger denna gången med.
 
Oj, i så fall tycker jag synd om dig Tommy!

Jag får höra av mig efter flygningen hur det gick... Jag har ju sett Jet Time kärror i HEL under förra vecka och veckan innan men trodde inte att de skall köra åt KF. Kanske de sista B717 skall få sina nya säten och därför tar de in några WET-lease. Tack och lov flyget tar ju bara knappt 45 minuter... :)
 
Jag har kommit hem igår och jobbat i Stockholm idag. Flyget gick bra tack vara en bekant flygvärd och han gjorde sällskap till mig under måltiden. Det var en bra macka och fick både dricka och kaffe. :) Hade ännu en gång problem att knappt hann ens äta min smörgås och dricka kaffet innan det var dags att landa. ;)
 
Men Tommy Palomäki, vilket bolag flög åt KF/SK var det lyx ombord? För Du är väl med i lyx klubben?

Igår var det Jet Time B733 på avgången och för morgon dagens avgång är det en Atlantic Airways som opererar KF866 avgången. First Class gäller det för när jag reser på mina "bussresor" ARN-HEL-ARN. Lite ironi nu med...

Jag är smickrad att du "011430121" tror att jag är EBP, men nej jag är en vanlig EBG... :p
 
Toppen